Jesteś tutaj

Małgorzata Rozenek – Majdan robi wiosenne porządki z Biedronką

Małgorzata Rozenek – Majdan znana z programu „Perfekcyjna pani domu” weźmie udział w kampanii reklamowej sieci Biedronka pod hasłem „Wiosenne porządki”. Kampania rozpocznie się 20 marca i potrwa do 2 kwietnia. W spocie Małgorzata Rozenek – Majdan zaprezentuje artykuły dostępne w ofercie „Wiosenne porządki”, m.in. proszek do prania, mop, suszarka do bielizny czy płyn do mycia szyb. 

Galeria: 

Podobne artykuły

Wszystkie zgłoszone przez JMP praktyki CSR, w tym m.in. warsztaty „Zielona Kraina” oraz akcja „Ekologiczni z natury” zostały wskazane w tegorocznej, piętnastej edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”.

Program lojalnościowy „Moja Biedronka” został wprowadzony pół roku temu. W przeciągu 6 miesięcy dołączyło do niego 5 mln osób. Oznacza to, że w przeciągu miesiąca na konto dostępne na stronie internetowej  rejestruje się prawie milion klientów sieci. Przy takim tempie sieć zyska, w przeciągu najbliższych miesięcy, największą liczbę „lojalnych” klientów. 

X

Przeczytaj również