Jesteś tutaj

Nowa kampania wizerunkowa Kaufland

Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową sieci. Kampania przedstawia serię krótkich spotów reklamowych, nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Celem kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Bohaterami spotów są Katarzyna i jej rodzina oraz ich sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne perypetie bohaterów. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital.

Podobne artykuły

Twarzami nowej kampanii sieci Lidl – „Tradycyjnie czy nowocześnie?” będą Karol Okrasa oraz blogerka kulinarna, Daria Ładocha. 

Małgorzata Rozenek – Majdan znana z programu „Perfekcyjna pani domu” weźmie udział w kampanii reklamowej sieci Biedronka pod hasłem „Wiosenne porządki”. 

X

Przeczytaj również