Jesteś tutaj

66. stacja paliw z szyldem Intermarché

Sieć supermarketów Intermarché konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku przymarketowych stacji paliw. 11 lipca br. w Działdowie w województwie warmińsko-mazurskim odbyło się uroczyste otwarcie 66. obiektu tego typu. – Otwarcie stacji paliw przy ul. Rydygiera 8 w Działdowie, jest dowodem konsekwentnie realizowanej strategii Intermarché. Od teraz mieszkańcy tego miasta, jak i turyści spędzający wakacje w województwie warmińsko-mazurskim, zyskali dostęp do paliwa w najbardziej konkurencyjnej cenie na rynku – mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje: – Naszym celem jest stałe zwiększanie liczby stacji paliw, aby działały przy każdym supermarkecie Intermarché, gdzie będzie to możliwe. Jeszcze w tym roku otworzymy kilka takich obiektów w różnych częściach Polski.

Nowo otwarta stacja paliw jest czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Klienci mają także możliwość korzystania z oferty sklepiku funkcjonującego przy stacji Intermarché w Działdowie. Zajmuje on powierzchnię 80 mkw. i oferuje klientom szeroki asortyment, na który składa się ponad 1000 produktów. Wśród nich znajdują się zarówno artykuły spożywcze, przemysłowe, jak i akcesoria motoryzacyjne. Ponadto dostępny jest również kącik bistro, w którym klienci stacji Intermarché w Działdowie zakupią świeżo parzoną kawę, kanapki i pieczywo.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 r. w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez kapitułę programu.

Podczas gali Retailer of the Year, która odbyła się w ramach Kongresu Retail Summit 2017, sieć Intermarché otrzymała drugi rok z rzędu nagrodę „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” w kategorii Supermarket. Głosujący wskazali sieć Intermarché jako najlepszą sieć w następujących obszarach: wizerunek, współpraca przy rozwoju biznesu, kontakty z zespołem współpracującym z firmą, logistyka oraz warunki handlowe. 

X