Jesteś tutaj

Akademia Umiejętności Eurocash ma swoją telewizję

Tylko od początku tego roku z największej w Polsce platformy e-learningowej poświęconej handlowi małoformatowemu – www.akademiaeurocash.com.pl – skorzystało 15 tys. zarejestrowanych użytkowników. W tym czasie miała ona blisko 400 tys. odsłon, a użytkownicy zalogowali się do niej aż 86 tys. razy. Podążając za najnowszymi trendami w e-edukacji, Akademia Umiejętności Eurocash uruchomiła własną telewizję internetową – AUE TV.

Działająca od 2010 r. Akademia Umiejętności Eurocash  jest największym w Polsce programem edukacyjno-szkoleniowym wspierającym polskie niezależne sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash.

Na ofertę Akademii składają się 4 obszary działalności. Są to: praktyczne warsztaty szkoleniowe, coroczny Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, studia podyplomowe i kursy doszkalające prowadzone we współpracy ze Szkołą Główną Handlową (SGH) oraz nowoczesna platforma e-learningowa – www.akademiaeurocash.com.pl – w ramach której uruchomiona została teraz telewizja internetowa AUE TV.

– Żyjemy w epoce wszechobecnego obrazu i wideo, które uznawane jest za najbardziej angażujący typ treści wśród użytkowników Internetu – mówi  Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash. – Do tego mamy coraz mniej czasu i towarzyszy nam ciągły pośpiech. Te same zjawiska przenikają do procesu edukacji. Chcemy uczyć się dzisiaj przy pomocy Internetu, korzystać przy tym z różnorodnych materiałów wizualnych i przyswajać je w trybie ekspresowym. Stąd popularność określenia e-edukacja. Obserwując te trendy, zdecydowaliśmy się na uruchomienie telewizji internetowej AUE TV. – Na naszym kanale telewizyjnym można obejrzeć kilkuminutowe e-szkolenia oraz praktyczne porady, które pomogą w krótkim czasie przyswoić jak najwięcej treści – dodaje Wrzecionowska-Dzierba.

Na AUE TV znaleźć można ponad 40 krótkich filmów szkoleniowych i instruktażowych, podzielonych na 3 obszary tematyczne: rozwojowe, specjalistyczne oraz dotyczące zarządzania kategoriami. Wśród propozycji filmów specjalistycznych znajdują się praktyczne poradniki wideo dotyczące m.in. zarządzania zapasem w sklepie, obliczania rentowności sklepu, dbałości o prawidłową ekspozycję lady chłodniczej czy obsługi trudnego klienta. Na kanale AUE TV znajdziemy także najciekawsze wystąpienia ekspertów z wrześniowego IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, m.in. prezentację Jarosława Sokolnickiego z firmy Microsoft nt. konceptu „Detalista 4.0”, czyli wizji inteligentnego sklepu, który rozpoznaje konsumenta i potrafi wchodzić z nim w interakcję. A także wystąpienie Jacka Santorskiego nt. kształtowania cech przywódczych u lidera przyszłości.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kilkuset franczyzobiorców Delikatesów Centrum wzięło udział w konferencji poświęconej dokonaniom Akademii Umiejętności Eurocash, a także planom na przyszłość. Spotkanie w Ossie odbyło się pod hasłem „Delikatesy Centrum oczami konsumenta”.

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili wizję rynku detalicznego przyszłości – „Detalista 4.0”, z którą zapoznało się wczoraj ponad 5,2 tys. uczestników IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu.

X