Jesteś tutaj

Akcja Biedronka smakuje domem

Od 12 października w ramach akcji „Biedronka smakuje domem” sieć przygotowała specjalną ofertę ponad 190 produktów kuchni polskiej. Dodatkowo, dzięki zakupowi artykułów z tej akcji klienci Biedronki będą mogli w listopadzie zakupić wyjątkową książkę kucharską „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”.

Część produktów z oferty posiada na etykiecie oznaczenia, przyznawane artykułom o wyjątkowych cechach i wytwarzanym zgodnie z tradycją. Wśród nich klienci znajdą artykuły wpisane na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym m.in. kiełbasę krakowską suchą – tradycyjną czy karczek sądecki tradycyjny, a także produkty z oznaczeniem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), takie jak wielkopolski olej rydzowy czy kiełbasa myśliwska.

Sieć we wszystkich regionach Polski cyklicznie wprowadza do oferty produkty lokalne. Podczas aktualnej akcji rozszerza tę ofertę o nabiał czy dodatki do dań typowe dla danych regionów. W zależności od lokalizacji w sklepach znajdą się, masło m.in. Czeladzkie, z Warmii czy Kościana, twarogi Kesem czy łowicki, lokalne śmietany oraz majonezy.

 „Biedronka smakuje domem” to także zbiór wyjątkowych przepisów na dania. Wśród zaprezentowanych receptur klienci Biedronki znajdą m.in. przepisy na jelenia duszonego w soku jabłkowym, łopatkę jagnięcą pieczoną z ziołami, flaki z pomidorami i serem Kaszëbsczi, wątróbkę z gruszkami czy perliczkę nadziewaną warzywami i śliwkami. Znajdą się one w publikacji „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”.

Poza szeroką ofertą mięs wołowych, na co dzień dostępnych w sieci, aktualnie klienci znajdą w niej również m.in. mięsa z dzika czy jelenia, a także perliczkę. Ofertę uzupełnią mięsa wolno gotowane i szeroki wybór ryb, takich jak sum czy świeży śledź. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kolejne, już 14. centrum dystrybucyjne sieci Biedronka oficjalnie otwarto 4 lutego br. Nowa inwestycja Jeronimo Martins Polska, zlokalizowana na przedmieściach Krakowa, docelowo zaopatrywać będzie ok. 150 sklepów Biedronka w regionie. Jest to drugie centrum sieci dedykowane do obsługi aglomeracji miejskiej.

Grupa Jeronimo Martins w Polsce rozpoczęła rekrutację do Programu Praktyk Letnich – Owocne Wakacje 2014.  W tegorocznej edycji ponad 60 studentów będzie mogło zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w trakcie wakacyjnych praktyk w strukturach sieci Biedronka oraz hebe. Aplikacje do programu można składać do 13 kwietnia.

X

Przeczytaj również