Jesteś tutaj

Akcja Biedronka smakuje domem

Od 12 października w ramach akcji „Biedronka smakuje domem” sieć przygotowała specjalną ofertę ponad 190 produktów kuchni polskiej. Dodatkowo, dzięki zakupowi artykułów z tej akcji klienci Biedronki będą mogli w listopadzie zakupić wyjątkową książkę kucharską „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”.

Część produktów z oferty posiada na etykiecie oznaczenia, przyznawane artykułom o wyjątkowych cechach i wytwarzanym zgodnie z tradycją. Wśród nich klienci znajdą artykuły wpisane na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym m.in. kiełbasę krakowską suchą – tradycyjną czy karczek sądecki tradycyjny, a także produkty z oznaczeniem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), takie jak wielkopolski olej rydzowy czy kiełbasa myśliwska.

Sieć we wszystkich regionach Polski cyklicznie wprowadza do oferty produkty lokalne. Podczas aktualnej akcji rozszerza tę ofertę o nabiał czy dodatki do dań typowe dla danych regionów. W zależności od lokalizacji w sklepach znajdą się, masło m.in. Czeladzkie, z Warmii czy Kościana, twarogi Kesem czy łowicki, lokalne śmietany oraz majonezy.

 „Biedronka smakuje domem” to także zbiór wyjątkowych przepisów na dania. Wśród zaprezentowanych receptur klienci Biedronki znajdą m.in. przepisy na jelenia duszonego w soku jabłkowym, łopatkę jagnięcą pieczoną z ziołami, flaki z pomidorami i serem Kaszëbsczi, wątróbkę z gruszkami czy perliczkę nadziewaną warzywami i śliwkami. Znajdą się one w publikacji „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”.

Poza szeroką ofertą mięs wołowych, na co dzień dostępnych w sieci, aktualnie klienci znajdą w niej również m.in. mięsa z dzika czy jelenia, a także perliczkę. Ofertę uzupełnią mięsa wolno gotowane i szeroki wybór ryb, takich jak sum czy świeży śledź. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sprzedaż netto sieci sklepów Biedronka wyrażona w złotych wzrosła w 2013 r. o 15% do ok. 32 miliardów złotych. Skonsolidowana sprzedaż Grupy Jerónimo Martins wzrosła w roku 2013 o 10,7% do poziomu 11,8 miliarda euro.

 

Grzegorz Majchrowski – z wykształcenia rzeźbiarz, którego największą pasją jest sztuka – został laureatem pierwszego etapu konkursu „Piórko 2017. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Napisana przez niego bajka o strachu na wróble stanie się teraz inspiracją dla ilustratorów, którzy do 17 lipca – w ramach drugiego etapu konkursu – będą mogli przesłać swoje prace graficzne obrazujące zwycięski tekst. Laureaci obu etapów konkursu dostaną po 100 tys. zł każdy.

X