Jesteś tutaj

Akcja Biedronka smakuje domem

Od 12 października w ramach akcji „Biedronka smakuje domem” sieć przygotowała specjalną ofertę ponad 190 produktów kuchni polskiej. Dodatkowo, dzięki zakupowi artykułów z tej akcji klienci Biedronki będą mogli w listopadzie zakupić wyjątkową książkę kucharską „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”.

Część produktów z oferty posiada na etykiecie oznaczenia, przyznawane artykułom o wyjątkowych cechach i wytwarzanym zgodnie z tradycją. Wśród nich klienci znajdą artykuły wpisane na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym m.in. kiełbasę krakowską suchą – tradycyjną czy karczek sądecki tradycyjny, a także produkty z oznaczeniem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), takie jak wielkopolski olej rydzowy czy kiełbasa myśliwska.

Sieć we wszystkich regionach Polski cyklicznie wprowadza do oferty produkty lokalne. Podczas aktualnej akcji rozszerza tę ofertę o nabiał czy dodatki do dań typowe dla danych regionów. W zależności od lokalizacji w sklepach znajdą się, masło m.in. Czeladzkie, z Warmii czy Kościana, twarogi Kesem czy łowicki, lokalne śmietany oraz majonezy.

 „Biedronka smakuje domem” to także zbiór wyjątkowych przepisów na dania. Wśród zaprezentowanych receptur klienci Biedronki znajdą m.in. przepisy na jelenia duszonego w soku jabłkowym, łopatkę jagnięcą pieczoną z ziołami, flaki z pomidorami i serem Kaszëbsczi, wątróbkę z gruszkami czy perliczkę nadziewaną warzywami i śliwkami. Znajdą się one w publikacji „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”.

Poza szeroką ofertą mięs wołowych, na co dzień dostępnych w sieci, aktualnie klienci znajdą w niej również m.in. mięsa z dzika czy jelenia, a także perliczkę. Ofertę uzupełnią mięsa wolno gotowane i szeroki wybór ryb, takich jak sum czy świeży śledź. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

714 662 zł udało się uzyskać w dniach 1-3 września br. ze sprzedaży Świeżaków w sieci Biedronka. Kwota ta w całości zostanie przekazana na działania charytatywne prowadzone przez Caritas Polska.

Już w najbliższy weekend Biedronka, jako Honorowy Partner Festiwalu Owoców i Warzyw Świata oraz Festiwalu Słoików Świata, będzie promować polskie produkty na warszawskim Ursynowie. To kolejny przykład zaangażowania Biedronki, która od sierpnia prowadzi dedykowaną kampanię #jedzcopolskie. 

X