Jesteś tutaj

Akcja lojalnościowa z pluszakami w E.Leclerc

W sklepach E.Leclerc ruszyła akcja lojalnościowa „Zwierzęta Świata”. Wolfy, Raffy, Elly, Pingy i Tally to imiona maskotek, które będą jej głównymi bohaterami. W ramach kampanii klienci mogą także kolekcjonować naklejki ze zwierzętami z pięciu kontynentów w specjalnym albumie. Akcja potrwa do 7 kwietnia.

„Zwierzęta Świata” to pierwsza i zarazem największa akcja lojalnościowa realizowana przez E.Leclerc w 2019 r. Motywem przewodnim kampanii jest podróż po obu Amerykach, Afryce, Europie, Azji, Australii i Oceanii oraz odkrywanie wielu gatunków zwierząt zamieszkujących te kontynenty. Przedstawicielami poszczególnych obszarów są maskotki dostępne w dwóch rozmiarach.

W ramach akcji dostępnych będzie pięć dużych maskotek: wilk, żółw, słoń, pingwin i żyrafa oraz ich mniejsze wersje. Dodatkowo klienci mogą zebrać 144 naklejki ze zwierzętami, w tym 36 z efektami specjalnymi – lśniące, błyszczące, szorstkie i futerkowe. W albumie kolekcjonerskim, oprócz opisów zwierząt, znajdują się również quizy i łamigłówki, a także zdjęcia 3D, które można oglądać dzięki dołączonym do książeczki okularom. Stworzono również darmową aplikację mobilną z animacjami uruchamianymi poprzez zeskanowanie specjalnych kodów z naklejek.

Klienci biorący udział w akcji, będą odbierać za zakupy na określoną kwotę naklejki do kolekcjonowania w albumie oraz punkty bonusowe. Zebranie odpowiedniej liczby punktów na przeznaczonej do tego karcie kolekcjonerskiej, pozwoli na zakup maskotek w obniżonej cenie.

Za każde wydane podczas zakupów 40 zł klienci otrzymają saszetkę z czterema naklejkami i jednym punktem bonusowym.

Zebranie 4 punktów na karcie kolekcjonerskiej uprawnia do zakupu wybranej maskotki w obniżonej cenie – dużej za 19,99 zł lub małej za 9,99 zł.

Album kolekcjonerski do zbierania naklejek jest dostępny w każdym sklepie E.Leclerc w cenie 7,99 zł.

Punkty bonusowe można zbierać do 7 kwietnia br., natomiast pluszaki będą dostępne do 21 kwietnia.

Album kolekcjonerski będący nieodłącznym elementem akcji to niemal 60 stron, przybliżających jego posiadaczom świat zwierząt. Książeczka zawiera opisy przedstawiające zachowania i miejsca występowania różnorodnych gatunków. Dodatkowy element narracji stanowi postać jeża, który od kilku lat jest symbolem proekologicznego zaangażowania E.Leclerc. W albumie znajdują się jego podpowiedzi, jak dbać o środowisko oraz ciekawostki związane z ekologią.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wystartowała kolejna odsłona akcji lojalnościowej E.Leclerc z pojemnikami do przechowywania żywności. Od 23 lipca do 22 września klienci mogą wymienić otrzymane podczas zakupów naklejki na 50 proc. rabatu na zakup pojemników Keep’n’box marki Luminarc.

6 lutego br. do sklepów POLOmarket zawitali słynni bohaterowie gier mobilnych i animowanego filmu Angry Birds. To kolejna akcja lojalnościowa polskiej sieci supermarketów, w której można zdobyć darmową maskotkę. Do wyboru jest sześć różnych pluszaków.

X