Jesteś tutaj

Biała sobota w warszawskim Netto

W Netto przy ulicy Berensona w Warszawie testowi pozwalającemu określić, czy dana osoba nie jest zagrożona cukrzycą, poddało się blisko 250 osób. Badaniom towarzyszyła degustacja produktów bezcukrowych przeznaczonych dla diabetyków, które dostępne są w każdym sklepie sieci na specjalnie oznaczonych regałach.

Była również możliwość konsultacji z edukatorkami diabetologicznymi z warszawskiego Szpitala Bródnowskiego. Wszystko w ramach kampanii profilaktycznej „Zatrzymać Cukrzycę” prowadzonej przez Netto od ponad czterech lat.  

Kategoria: 

Podobne artykuły

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii 8 znanych blogerów.

Sieć sklepów Netto jest oficjalnym partnerem wydawnictwa „Mali szefowie kuchni” Josepha Seeletso. – Zostaliśmy partnerem książki, ponieważ uważamy, że budowanie świadomości kulinarnej i kultury gotowania od najmłodszych lat to krok ku temu, abyśmy wszyscy w przyszłości mogli cieszyć się nie tylko smaczniejszymi, ale zdrowszymi i bardziej urozmaiconymi  posiłkami – mówi Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto Sp. z o.o.

X

Przeczytaj również