Biedronka i Fundacja DKMS promują ideę dawstwa szpiku

Aktualności

Biedronka i Fundacja DKMS promują ideę dawstwa szpiku

Sieć Biedronka wraz z Fundacją DKMS i firmą Trefl przygotowały akcję promującą ideę dawstwa szpiku kostnego. Od 25 maja w sklepach sieci Biedronka dostępne będą specjalne gry edukacyjne dla dzieci i młodzieży propagujące zdrowy styl życia. Część dochodu z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na rejestrację nowych potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie prowadzonej przez Fundację DKMS Polska.

Gry „Wyścig po zdrowie”, „Na zdrowie” i „Zębolandia & Smacznego”, sygnowane logotypami Biedronki i Fundacji DKMS, poprzez zabawę edukują dzieci, jak należy właściwie się odżywiać oraz jak ważna jest aktywność fizyczna. Znajdują się w nich także informacje o działalności Fundacji oraz porady, jak łatwo zostać potencjalnym dawcą szpiku. Gry będą dostępne w Biedronce od 25 maja do 7 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

– Biedronka, jako firma odpowiedzialna społecznie, już od kilku lat wspiera Fundację DKMS, propagując wśród klientów i swoich pracowników ideę dawstwa szpiku. Podczas akcji przeprowadzonych w sklepach i centrach dystrybucyjnych Biedronki zarejestrowało się łącznie 587 osób, z których już 6 osób zostało dawcami rzeczywistymi i uratowało życie. Zachęcamy do zaangażowania się w aktualną akcję, a tym samym wsparcia działań Fundacji DKMS. Proponowane przez nas w tym roku gry edukacyjne dla dzieci mogą być doskonałym prezentem np. z okazji Dnia Dziecka i świetnym pomysłem na rodzinne spędzenie czasu – powiedziała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.