Jesteś tutaj

Biedronka inwestuje we franczyzę

Biedronka po raz pierwszy zaprezentuje się na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na rozpoczynających się w czwartek 17 października br. targach sieć przedstawi swoją ofertę dla partnerów biznesowych. Obecnie w całym kraju funkcjonuje ok. 70 placówek franczyzowych sieci.

Warszawskie Targi Franczyzy to największe takie wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. Impreza to trzy dni spotkań, 200 konceptów franczyzowych i 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Biedronka będzie obecna na targach po raz pierwszy, bo sieć rozwija obecnie ten model biznesowy.

Pierwszy sklep prowadzony przez Partnerów Biznesowych Biedronka otworzyła ponad 10 lat temu. Obecnie w całym kraju jest to ok. 70 placówek.

Partner, który chciałby przystąpić do sieci sklepów Biedronka, powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców oraz możliwościami finansowymi przystosowania obiektu do standardów sieci Biedronka. Sklepy partnerskie będą otwierane w całej Polsce.

­– Sklepy naszych partnerów będą sprzedawać towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. Wyjątek stanowi pieczywo, które jest dostarczane przez lokalnych dostawców. W nowo otwieranych sklepach prowadzonych przez naszych Partnerów będzie też prowadzona sprzedaż z lady tradycyjnej, oferującej świeże mięso, wędliny i sery. Takie lady wprowadzamy również do wybranych sklepów Biedronka w całej Polsce – mówi Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Biedronka wyposaży sklep oraz ladę tradycyjną we wszystkie potrzebne urządzenia i dostarczy do niego towar, przekaże know–how i na bieżąco będzie wpierać działalność handlową w zakresie marketingu. Każdy Partner oraz jego personel zostanie przeszkolony w zakresie standardów sieci Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W sobotę, 25 sierpnia br., został otwarty nowy sklep Biedronka przy ul. Mysłowickiej 84 w Katowicach. Z tej okazji dla klientów przygotowano specjalną ofertę w promocyjnych cenach sięgających nawet do ponad 60%. Placówka odpowiada najnowszym standardom sieci Biedronka 2.0.

Biedronka rozpoczyna kolejny projekt, który ma na celu promowanie czytelnictwa. Już 14 i 15 września br. w 48 sklepach sieci w 14 miastach Polski zagości „Ostry Dyżur Literacki”. Wyjątkowa akcja skierowana do dzieci i ich rodziców organizowana jest we współpracy z Fundacją „Czas Dzieci”. Każde dziecko, które weźmie w niej udział, otrzyma zalecenia wraz z symboliczną receptą na książkę, które pomogą rozwijać kompetencje czytelnicze.

X

Przeczytaj również