Jesteś tutaj

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.

Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży. XII edycję badania Top Marka przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 r. do 30 czerwca 2019 r. W badaniu wytypowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Sieć sklepów Biedronka po raz siódmy z rzędu została liderem w sektorze „Markety Spożywcze”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, zajął drugie miejsce na liście największych firm w Polsce. To już piąty raz z rzędu, gdy JMP jest wiceliderem prestiżowego zestawienia Lista 500. Firmę wyróżniono również w konkursie Indeks Patriotyzmu Gospodarczego.

W czternastej edycji rankingu „Lista 2000 Polskich Przedsiębiorstw i Eksporterów” przygotowanego przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, po raz kolejny zajęła drugie miejsce. Spółka ponownie uplasowała się także na pozycji lidera sektora handlowego w Polsce. To już kolejne wyróżnienie dla JMP i sieci Biedronka w ostatnim czasie.

X

Przeczytaj również