Jesteś tutaj

Biedronka po raz kolejny promuje czytelnictwo

Biedronka rozpoczyna kolejny projekt, który ma na celu promowanie czytelnictwa. Już 14 i 15 września br. w 48 sklepach sieci w 14 miastach Polski zagości „Ostry Dyżur Literacki”. Wyjątkowa akcja skierowana do dzieci i ich rodziców organizowana jest we współpracy z Fundacją „Czas Dzieci”. Każde dziecko, które weźmie w niej udział, otrzyma zalecenia wraz z symboliczną receptą na książkę, które pomogą rozwijać kompetencje czytelnicze.

„Ostry Dyżur Literacki” to akcja, w ramach której w 48 sklepach Biedronka zostanie zaaranżowany gabinet lekarski. Ubrani w kitle lekarskie eksperci w dziedzinie literatury dla dzieci związani z Fundacją „Czas Dzieci” przeprowadzą wywiad z dzieckiem i jego rodzicem, a następnie zarekomendują im wartościowe książki indywidualnie dobrane do wieku i preferencji oraz dotychczasowych doświadczeń czytelniczych „małego pacjenta”. Zalecane dzieciom tytuły książek i ich dawkowanie przepisywane będą symbolicznie na receptach.

Organizatorzy „Ostrego Dyżuru Literackiego” podkreślają szczególną rolę właściwego doboru książek. W czasie trwania akcji w sklepach sieci Biedronka dostępna będzie specjalna oferta książek dla dzieci najlepszych polskich i zagranicznych autorów.

Popularyzowanie czytelnictwa wśród dzieci i dorosłych to jeden z priorytetów działalności społecznej sieci Biedronka. Biedronka od kilku lat organizuje konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”, w którym biorą udział debiutujący pisarze i ilustratorzy. Sieć promuje czytelnictwo także za pośrednictwem swojej najnowszej akcji lojalnościowej „Gang Słodziaków”. Regularną sprzedaż książek sieć Biedronka prowadzi od 2009 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

2-3 marca w Toruniu odbędzie się XXII edycja Forum Gospodarczego pod nową nazwą Welconomy Forum in Toruń. Sieć Biedronka po raz czwarty została partnerem tego wydarzenia.

W marcu br. sieć sklepów Biedronka po raz kolejny zaprosiła klientów do wzięcia udziału w zbiórkach żywności przeprowadzanych przez Caritas Polska oraz Banki Żywności. Dzięki hojności klientów, przed Wielkanocą, zebrano blisko 400 ton produktów, które są przekazywane najbardziej potrzebującym.

X

Przeczytaj również