Jesteś tutaj

Biedronka poszerza ofertę tytułów prasowych

Biedronka intensywnie rozwija ofertę prasy drukowanej. Najchętniej kupowane na rynku gazety dostępne są już w 2245 sklepach sieci. W ofercie znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne.

W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Do sklepów Biedronka dostarcza je Ruch S.A.

– Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju – mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z badań wywiadowni Bisnode Polska za rok 2015 ( są to najświeższe badania w tym zakresie) wynika, że najwięcej podatku CIT wśród zagranicznych firm działających na polskim rynku zapłaciły sieci handlowe. Firma Jeronimo Martins w ogólnym badaniu wszystkich sektorów zajęła drugie miejsce. 

Sprzedaż Biedronki w 2013 r. wyniosła 7,7 mld euro, co oznacza wzrost w złotych o 15% rdr. EBITDA Biedronki zwiększyła się w tym czasie o 8,7% do 600 mln euro - podało Jeronimo Martins w prezentacji.

X