Biedronka promuje polskich producentów

Aktualności

Biedronka promuje polskich producentów

13 czerwca 2016

Sieć Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych!”. Oferta wybranych polskich produktów w szczególnie atrakcyjnych cenach dostępna będzie w sklepach od 10 czerwca do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej polskość w Biedronce. Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane polskie przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z siecią Biedronka. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki we flocie sieci Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie produkty, doskonale mu znane ze sklepowych półek. Silne zakorzenienie Biedronki w Polsce jest też widoczne przez pryzmat jej inwestycji na terenie kraju – od początku istnienia zainwestowała 11 mld zł. Sieć obecnie posiada 2650 placówek oraz 15 centrów dystrybucyjnych. Zatrudniając ponad 55 tys. osób, pozostaje największym prywatnym pracodawcą w kraju.