Black Friday w Carrefour Polska

Aktualności

Black Friday w Carrefour Polska

Czarny Piątek, czyli handlowe święto promocji i rabatów, zawita w listopadzie do sklepów sieci Carrefour. Wyjątkowe okazje dostępne będą dla klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego Carrefour.pl nie tylko w jeden piątek, ale przez kilkanaście dni w miesiącu.

Handlowa tradycja, jaką jest Czarny Piątek, na dobre zawitała do Polski. Święto wyprzedaży obejmie również wybrane produkty w sklepach Carrefour – zarówno te w stacjonarnych placówkach, jak i w sklepie internetowym.

W ramach cyklu kilkudniowych promocji pod wspólną nazwą Black Friday, klienci Carrefour będą mogli zdobyć e-bony na dalsze zakupy w sklepach sieci. Ich wartość wyniesie od 20% do 40% wartości produktów zakupionych w czasie trwania poszczególnych promocji.

Pierwsza odsłona akcji Black Friday w sklepach stacjonarnych Carrefour odbędzie się w dniach 2-4 listopada. W tym czasie klienci sklepów Carrefour otrzymają do 30% w postaci e-bonu za zakupy takich produktów, jak kołdry, koce oraz komplety pościeli. W kolejnych odsłonach akcji, promocją objęte będą m. in. wszystkie zabawki, kurtki, swetry czy wszystkie książki oraz wybrany sprzęt RTV.

Z akcji promocyjnej Black Friday skorzystać będą mogli również klienci sklepu internetowego Carrefour.pl. Na platformie udostępniona zostanie osobna kategoria produktowa Black Friday, gdzie kupujący znajdą artykuły w atrakcyjnych cenach – zarówno pochodzące z oferty sieci, jak również oferowane przez zewnętrznych sprzedających, obecnych na Carrefour.pl w ramach formatu marketplace.

Podobnie jak w sklepach stacjonarnych, klienci otrzymają e-bon w wysokości do 40% wartości artykułów zakupionych z oferty sieci Carrefour podczas trwania promocji. Wśród produktów objętych akcją znajdą się zabawki – które udostępnione zostaną w kategorii Black Friday 7 listopada – a w kolejnych odsłonach promocji również kurtki, buty, swetry, a także asortyment RTV, w tym komputery i tablety.

E-bony otrzymane w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym za premiowane zakupy mogą być wykorzystane na kolejne zakupy w stacjonarnych sklepach sieci Carrefour w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich wydruku.