Jesteś tutaj

Blisko 1,2 mln uczestników programu POLOkarta

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart.

Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty  mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie zakupów w atrakcyjnych cenach. Wszystko to powoduje, że sieć każdego miesiąca wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych kart, sukcesywnie zwiększając zasięg programu.

– Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza POLOkarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów i Marketingu w POLOmarkecie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W Koronowie u zbiegu Alei Wolności i Szosy Kotomierskiej dobiega końca budowa Galerii Coronovia. To nowoczesny obiekt położony w niedalekiej odległości od centrum miasta. Galeria posiadać będzie duży, bezpłatny parking obejmujący 100 miejsc parkingowych. Głównym operatorem spożywczym w obiekcie jest POLOmarket.

POLOmarket pomimo trudnej sytuacji rynkowej, dynamicznie się rozwija, umacniając pozycję lidera w kategorii supermarketów.  W 2013 roku do sieci dołączyło 36 nowych placówek. W 2014 roku polska sieć POLOmarket planuje otworzyć co najmniej 50  kolejnych sklepów.

X