Jesteś tutaj

Blisko 1,2 mln uczestników programu POLOkarta

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart.

Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty  mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie zakupów w atrakcyjnych cenach. Wszystko to powoduje, że sieć każdego miesiąca wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych kart, sukcesywnie zwiększając zasięg programu.

– Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza POLOkarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów i Marketingu w POLOmarkecie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowy, przestronny, jasny i komfortowy sklep sieci POLOmarket, mieszczący się przy ul. Chocimskiej 12 w Lesznie, 16 lutego otworzył swoje podwoje dla mieszkańców miasta. Dla klientów przygotowano ciekawe atrakcje – m.in. konkurs, degustacje wędlin i hot-dogów, słodkie niespodzianki, a także ciekawe promocje. 

Kolejny sklep polskiej sieci supermarketów POLOmarket przeszedł gruntowny remont. Mieszczący się przy ul. Belzackiej obiekt po niespełna dwóch miesiącach prac zyskał nowe oblicze. Został powiększony i zmodernizowany.

X