Jesteś tutaj

Advertisement

Blue City - podsumowanie 2013 r.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

Spółka Blue City w zeszłym roku kupiła nową działkę, na której w przyszłości powstaną prawdopodobnie kolejne budynki biurowe. Do planów inwestycyjnych miasta na lata 2014-2020 została wprowadzona linia tramwajowa, która będzie przywoziła w rejony Dworca Zachodniego (bliska okolica BC) mieszkańców ul. Grójeckiej albo z Wilanowa (w zależności od tego, który etap będzie wybudowany pierwszy). Te dwa projekty oznaczają w przyszłości pozyskanie rzeszy nowych klientów dla centrum.

W zeszłym roku wszyscy dotychczasowi klienci Blue City mogli ściągnąć na swoja komórkę aplikację Moje Blue City i otrzymywać najświeższe informacje o ulubionych markach, jako pierwsi dowiadywać się o promocjach, obniżkach czy akcjach specjalnych. Największą zaletą aplikacji jest to, że komunikaty są dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Nie trzeba wyjeżdżać z Warszawy, aby poznać regionalne smaki i potrawy. W kulinarną podróż po Polsce zabierze rodaków Jarmark Produktów Regionalnych, który odbędzie się w dniach 22-26 sierpnia w Blue City.

Od 12 do 16 września w Blue City ponownie zagości Jarmark Produktów Regionalnych. Lokalni wytwórcy żywności będą mieli możliwość zaprezentowania swoich produktów.

X