Carrefour inwestuje w nowoczesne narzędzie marketingowe i poszerza ofertę Świata Kultury

Aktualności

Carrefour inwestuje w nowoczesne narzędzie marketingowe i poszerza ofertę Świata Kultury

14 kwietnia 2015

Carrefour wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, firma zaproponowała swoim klientom publikację dla dzieci, która łączy w sobie elementy edukacji i zabawy z nowatorskim narzędziem marketingowym. Wprowadzenie do sprzedaży nowego album zbiegło się również w czasie z poszerzeniem oferty literatury francuskiej w największych hipermarketach.

Carrefour kontynuuje inwestycje w rozbudowę oferty produktów spożywczych i przemysłowych. Do szerokiej gamy produktów non-food, dołączyło właśnie blisko 100 najpopularniejszych tytułów literatury francuskiej, a także nowy kolekcjonerski album przyrodniczy, pt. „Twoja przygoda z polską przyrodą”, który powstał, m.in. we współpracy Carrefour z ekspertami z dziedziny hydrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego.

– Celem Carrefour jest zapewnienie klientom najbardziej różnorodnej i bogatej oferty produktów na rynku – mówiRobert Noceń, Dyrektor Carrefour Polska ds. Eksploatacji Hipermarketów. Dlatego dynamicznie rozbudowujemy asortyment w naszych sklepach, a także wprowadzamy kolejne innowacyjne formy promocji, które zawsze były wizytówką Carrefour. Album „Twoja przygoda z polską przyrodą” to nowatorska akcja dla dzieci, łącząca w sobie walory edukacyjne z budowaniem lojalności naszych klientów – dodaje Robert Noceń.

Nowy album Carrefour to bogato ilustrowana publikacja o polskiej przyrodzie, w której klienci znajdą wiele ciekawych informacji o świecie zwierząt, roślin oraz serię łamigłówek i zadań edukacyjnych dla dzieci. Aby album był w pełni wartościowy, należy uzupełnić go 160 naklejkami, które otrzymuje się za darmo, w zmian za zakupy zrobione w Carrefour. Za każde wydane 30 złotych kasjer wyda przy kasie 1 pakiet z 5 naklejkami (oznacza to, że przy zakupach za min. 60 zł, klient otrzyma 2 pakiety, przy zakupy za min. 90 zł – 3 pakiety, itd.). Istnieje także możliwość zakupu naklejek niezależnie od zrobionych zakupów – kosztują one wtedy 2 zł za jeden pakiet. Sam album kosztuje 5 złotych. Albumy i pakiety z naklejkami będą dostępne we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour do 3 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

Jednocześnie w największych sklepach Carrefour wraz z początkiem kwietnia pojawiło się blisko 100 nowych tytułów literatury francuskiej, w tym bestsellery beletrystyki, książki kucharskie oraz szeroka gama książek dla dzieci. Na liście nowości znaleźli się tacy autorzy jak Patrick Modiano, Eric-Emmanuel Schmitt czy Milan Kundera – laureaci prestiżowych wyróżnień: Nagrody Nobla, Nagrody Goncourtai czy Nagrody Jerozolimskiej. Wśród tytułów kulinarnych na szczególną uwagę zasługują, m.in. książki kucharskie autorstwa znanej francuskiej gwiazdy młodego pokolenia – Rachel Khoo.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.