Jesteś tutaj

Carrefour Polska poszerza usługę Scan&Go

Carrefour Polska rozszerzył dostępność usługi Scan&Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Nowa usługa, dzięki aplikacji „Mój Carrefour”, pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy w dedykowanych kasach, bez potrzeby wykładania produktów na taśmę.

Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która uruchomiła usługę Scan&Go na tak szeroką skalę. Do 5 sklepów w Warszawie, w których usługa działa od 2017 r., dołącza obecnie kolejnych 30 hiper- i supermarketów zlokalizowanych w 28 miastach na terenie całego kraju.

Scan&Go to rozwiązanie, którego celem jest ograniczenie kolejek do kas i szybszą obsługę klienta. Dzięki nowej usłudze kupujący mają możliwość samodzielnego skanowania produktów za pomocą smartfona i mobilną płatność za zakupy. Aby skorzystać z możliwości Scan&Go, użytkownik musi mieć zainstalowaną na swoim telefonie aplikację „Mój Carrefour”. Po wybraniu usługi można przystąpić do skanowania kupowanych artykułów, a po jego zakończeniu należy podejść do specjalnie oznaczonej kasy z wygenerowanym w aplikacji kodem i zapłacić w preferowany przez siebie sposób, m.in. kartą lub dokonać płatności mobilnej korzystając z elektronicznego portfela Masterpass od MasterCard. Z okazji wdrożenia nowej usługi, wszyscy klienci którzy skorzystają z usługi Scan&Go oraz płatności mobilnej Masterpass, otrzymają w aplikacji eBon w wysokości 10 zł na kolejny zakupy, jeśli zrealizują w sklepie zakupy za minimum 30 zł.

Wśród nowych hiper- i supermarketów, które dołączyły do systemu Scan&Go, są sklepy zlokalizowane zarówno w dużych aglomeracjach miejskich jak Warszawa, Kraków czy Lublin, a także w wielu miastach średniej wielkości, np. Bydgoszczy, Szczecinie, Białymstoku, Gliwicach, Kaliszu czy Pile. Usługa dostępna jest również, m.in. w Jaworznie, Koninie, Puławach czy Dębicy.

Docelowo usługa Scan&Go ma być dostępna we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci w Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska za pomocą 17 nowoczesnych wielkoformatowych ekranów LEDOWYCH prowadzi w Krakowie dwuwymiarową kampanię reklamową.

W 1. półroczu b.r. firma wdrożyła nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby ułatwić klientom wybór produktów i zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych.

X

Przeczytaj również