Jesteś tutaj

Carrefour Polska wspiera Tour de Pologne

Carrefour Polska został sponsorem mobilnego muzeum Tour de Pologne. Uroczyste otwarcie wystawy nastąpiło podczas targów Bike Expo na stadionie PGE Narodowy. Od kwietnia do października 2018 r., w ramach cyklu Roadshow, muzeum odwiedzi 10 miast i przybliży ich mieszkańcom oraz klientom sieci 90-letnią historię wyścigów kolarskich w Polsce.

Carrefour Polska, sponsor główny wyścigu kolarskiego od 2017 r., wspólnie z Lang Team zainauguruje podczas targów rowerowych Bike Expo cykl imprez pt. Roadshow Tour de Pologne i zaprezentuje mobilne muzeum poświęcone historii polskiego kolarstwa. Jako wystawca na targach Bike Expo, Carrefour przedstawi także swoją ofertę rowerów ze średniej i wyższej półki, które klienci będą mogli zakupić bezpośrednio na targach lub poprzez sklep internetowy Carrefour.pl. Sieć zaprezentuje również swoją ofertę produktów ekologicznych oraz dietetycznych ze „Zdrowej Półki Carrefour”.

– Bardzo się cieszę, że Carrefour Polska jako partner główny 75. Tour de Pologne może świętować wspólnie z wielbicielami kolarstwa jego 90-lecie – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour przy aktywnym wsparciu Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Organizacji Krajowej GS1 Polska wdraża w Polsce system Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN).

Carrefour Polska został Darczyńcą Roku Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 roku nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw, które wspierają Federację Polskich Banków Żywności w bieżącej działalności. Statuetkę, wręczoną podczas Spotkań Warszawskich na Zamku Królewskim w Warszawie, odebrał prezes firmy Guillaume de Colonges.

X