Jesteś tutaj

Carrefour Polska wspiera Tour de Pologne

Carrefour Polska został sponsorem mobilnego muzeum Tour de Pologne. Uroczyste otwarcie wystawy nastąpiło podczas targów Bike Expo na stadionie PGE Narodowy. Od kwietnia do października 2018 r., w ramach cyklu Roadshow, muzeum odwiedzi 10 miast i przybliży ich mieszkańcom oraz klientom sieci 90-letnią historię wyścigów kolarskich w Polsce.

Carrefour Polska, sponsor główny wyścigu kolarskiego od 2017 r., wspólnie z Lang Team zainauguruje podczas targów rowerowych Bike Expo cykl imprez pt. Roadshow Tour de Pologne i zaprezentuje mobilne muzeum poświęcone historii polskiego kolarstwa. Jako wystawca na targach Bike Expo, Carrefour przedstawi także swoją ofertę rowerów ze średniej i wyższej półki, które klienci będą mogli zakupić bezpośrednio na targach lub poprzez sklep internetowy Carrefour.pl. Sieć zaprezentuje również swoją ofertę produktów ekologicznych oraz dietetycznych ze „Zdrowej Półki Carrefour”.

– Bardzo się cieszę, że Carrefour Polska jako partner główny 75. Tour de Pologne może świętować wspólnie z wielbicielami kolarstwa jego 90-lecie – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych, podsumował trzy kwartały inwestycji Spółki w 2015 roku: Carrefour Polska na zakończenie trzeciego kwartału 2015 roku znacząco umocnił swoją pozycję na rynku. Nasze inwestycje w Polsce są przykładem skutecznej realizacji multiformatowej strategii ekspansji, której celem jest nie tylko zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, ale także skoncentrowaniu się na oczekiwaniach klientów zarówno w kontekście cen, oferty jak również przyjemności z dokonywanych zakupów.

Carrefour kontynuuje dynamiczne tempo modernizacji swoich polskich aktywów. Spółka zakończyła właśnie trzy kolejne inwestycje związane w remodelingiem i rekomercjalizacją centrów handlowych w 2016 roku. Do grona zmodernizowanych obiektów dołączyły galerie w Chojnicach i Starogardzie Gdańskim i centrum handlowe Fordon w Bydgoszczy. Łącznie na przestrzeni ostatnich 20 miesięcy, Carrefour poddał kompleksowemu remodelingowi 12 centrów handlowych w Polsce.

X