Jesteś tutaj

Carrefour rozszerza gamę produktów ze znakowaniem SENS

Carrefour Polska rozszerza gamę produktów oznakowanych Uproszczonym Systemem Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W styczniu 2018 r. w sklepach Carrefour pojawi się blisko 30 nowych artykułów z tym oznaczeniem. Innowacyjny system SENS umożliwia klientom Carrefour łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety. SENS to oznaczenia składające się z czytelnych grafik, które umieszczone są z przodu opakowania i informują konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu. Jest to system pozytywny, który nie wyklucza żadnego produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Produkty z oznakowaniem SENS dostępne są we wszystkich sklepach sieci Carrefour w Polsce od jesieni 2017 r. Specjalne grafiki umieszczane są na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wyłączność. Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą jest ważnym aspektem polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour, która kładzie duży nacisk na promocję zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. Od 2014 r. sieć realizuje te założenia poprzez kampanię „Z miłości do Zdrowia”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska przyłączył się do prowadzonej od kilku lat akcji Caritas „Tornister pełen uśmiechów”. Caritas Diecezji Sosnowieckiej wraz z hipermarketami Carrefour po raz kolejny przeprowadza zbiórkę artykułów szkolnych dla dzieci z rodzin w trudnej sytuacji materialnej.

Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych, podsumował trzy kwartały inwestycji Spółki w 2015 roku: Carrefour Polska na zakończenie trzeciego kwartału 2015 roku znacząco umocnił swoją pozycję na rynku. Nasze inwestycje w Polsce są przykładem skutecznej realizacji multiformatowej strategii ekspansji, której celem jest nie tylko zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, ale także skoncentrowaniu się na oczekiwaniach klientów zarówno w kontekście cen, oferty jak również przyjemności z dokonywanych zakupów.

X