Jesteś tutaj

Carrefour rozwija sieć sklepów przy stacjach paliw

Carrefour Polska rozwija sieć swoich sklepów franczyzowych na stacjach paliw. Firma nawiązała właśnie współpracę z kolejnymi partnerami i na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy otworzyła 13 nowych sklepów na terenie całego kraju. Carrefour planuje dalszy rozwój w tym segmencie.

Carrefour we wrześniu bieżącego roku zaprezentował na rynku nowy koncept sklepu franczyzowego przeznaczonego dla właścicieli stacji paliw i otworzył pierwsze 11 sklepów w tym modelu wspólnie z siecią Wasbruk. Teraz, firma kontynuuje rozwój nowego konceptu nawiązując współpracę z kolejnymi lokalnymi markami: Pit Stop (2 nowe sklepy uruchomione w okolicach Krakowa) oraz Petrotrans (stacja paliw w Międzyrzeczu, województwo lubuskie). Jednocześnie, Carrefour kontynuuje rozwój swojego konceptu wspólnie z Wasbrukiem – w październiku i listopadzie uruchomionych zostało kolejnych 10 placówek, co oznacza że na stacjach paliw Wasbruk działa już 21 sklepów franczyzowych pod szyldem Express convenience.

– Carrefour przygotował dla właścicieli stacji paliw bardzo konkurencyjną ofertę. Od wdrożenia nowego konceptu sklepu we wrześniu br., notujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą, co zaowocowało już podpisaniem umów z 3 właścicielami sieci stacji paliw i uruchomieniem łącznie 24 sklepów na terenie całego kraju. Prowadzimy dalsze rozmowy i do końca roku planujemy otwarcie kolejnych nowych placówek – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska w 2018 r. otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych. Na utrzymanie wysokiego tempa rozwoju ostatnich lat wpłynęły m.in. dynamiczna ekspansja, dywersyfikacja modeli franczyzowych, a także wdrożenie innowacyjnej oferty oraz usług okołozakupowych.

We wszystkich hipermarketach sieci Carrefour głusi i słabo słyszący klienci oraz pracownicy mają dostęp do urządzeń, które umożliwiają kontakt z tłumaczem języka migowego. 

X