Carrefour w Centrum Handlowym Skorosze

Aktualności

Carrefour w Centrum Handlowym Skorosze

Klienci warszawskiego Centrum Handlowego Skorosze mogą od 18 grudnia skorzystać z bogatej oferty supermarketu Carrefour. W sklepie znalazło się ponad 12 tys. artykułów, w tym szeroki wybór produktów dostępnych w ramach konceptu Zdrowa Półka. Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket zajął powierzchnię ponad 1100 mkw.

– Supermarket w Centrum Handlowym Skorosze został zaprojektowany tak, aby zapewnić każdemu wyjątkowe doświadczenia. Wierzymy, że zastosowane w nim nowoczesne koncepty oraz bogaty asortyment, odpowiedzą na potrzeby lokalnych konsumentów – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

W ofercie sklepu znajduje się bogaty wybór świeżych warzyw i owoców, wędlin oraz serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również bakalie i ziarna na wagę, świeże zioła czy produkty mięsne z wędzarni Carrefour oraz wypiekane na miejscu pieczywo. Dla wygody klientów oddane zostały także różnorodne koncepty handlowe, dzięki którym klienci szybko odnajdą potrzebne produkty.

Na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez Carrefour Polska strategii transformacji żywieniowej. Jej celem jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do żywności wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. W ofercie konceptu klienci supermarketu znajdą szeroki wybór artykułów bio, bezglutenowych, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W ofercie sklepu znajduje się także pełen oryginalnych produktów koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą szereg dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii, klienci dbający o środowisko odnajdą szeroki wybór certyfikowanych produktów pielęgnacyjnych i czyszczących. Nie zabraknie również szerokiego wyboru piw regionalnych czy bezalkoholowych win i piw dostępnych w strefie Zero Procent.

Komfort zakupów zagwarantuje klientom nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej – szerokie wejście do supermarketu, skośna aleja główna, umożliwiająca wybór dogodnej ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu, wygodne, szerokie alejki, a także niska zabudowa wybranych działów.