Jesteś tutaj

Carrefour wprowadza kasy samoobsługowe do kolejnych placówek

Carrefour Polska rozwija projekt mini kas samoobsługowych w swoich sklepach formatu convenience. Sieć wprowadziła nowe kasy do kolejnych 20 sklepów franczyzowych w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. To innowacyjne rozwiązanie pozwala zapewnić klientom szybkie i wygodne zakupy, a dla franczyzobiorców i ajentów sieci stanowi znaczące wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania sklepem.

W ubiegłym roku Carrefour uruchomił pierwsze mini kasy samoobsługowe w wybranych pomarańczowych sklepach z logo Carrefour Express Convenience w Warszawie i Gdańsku. Nowe kasy znacząco przyspieszyły obsługę klientów w testowanych placówkach, co przełożyło się na ich wymierne wyniki biznesowe. Z tego powodu, sieć zdecydowała się wprowadzić mini kasy samoobsługowe do kolejnych kilkudziesięciu sklepów swoich franczyzobiorców.

– Innowacje technologiczne to jeden z wyróżników Carrefour na polskim rynku oraz element budowania przewagi konkurencyjnej naszej oferty franczyzowej. Nasi franczyzobiorcy chętnie korzystają z nowych rozwiązań, bo pozwalają im one zaoferować klientom lepsze i wygodniejsze zakupy, a przede wszystkim efektywniej zarządzać swoimi sklepami – powiedział Michał Florkiewicz, Dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. – Nad wdrożeniem mini kas samoobsługowych pracowaliśmy przez ostatnich kilka miesięcy. Testy utwierdziły nas w decyzji o potrzebie dynamicznego rozwoju tego projektu w całej Polsce. Obecnie kasy działają już w 22 sklepach franczyzowych i średnio korzysta z nich aż 20% naszych klientów. Dlatego docelowo chcielibyśmy uruchomić je we wszystkich sklepach naszego pomarańczowego konceptu franczyzowego Carrefour Express convenience – dodał Florkiewicz.

Kasy samoobsługowe w pierwszej kolejności trafiły do sklepów franczyzowych zlokalizowanych w centrach dużych miast, gdzie szczególnie ważna jest szybka obsługa klientów. Klientom, którzy nie wiedzą, jak korzystać z kas samoobsługowych, pomocy udzieli pracownik sklepu.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa ok. 600 sklepów franczyzowych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska uruchomił w swoich franczyzowych sklepach convenience kolejną innowację – mini-kasy samoobsługowe. Po pozytywnie zakończonych testach nowe rozwiązanie pojawiło się już w wybranych pomarańczowych sklepach Carrefour Express w Warszawie i Gdańsku. Na początku przyszłego roku sieć planuje wprowadzenie kas samoobsługowych do kolejnych  20 lokalizacji.

Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią „Z miłości do Zdrowia”. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnych oraz dla diabetyków czy oferty wyselekcjonowanych produktów „Jakość Carrefour”, sieć organizować będzie akcje edukacyjne dla konsumentów. Celem kampanii jest podniesienie świadomości na temat zasad zdrowego odżywiania.

X