Carrefour wprowadza Marketplace

Aktualności

Carrefour wprowadza Marketplace

31 października 2017

Carrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje swój asortyment produktów i zapewnia klientom szeroki wybór towarów.

Carrefour Polska jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce wprowadza na swojej stronie internetowej koncept Marketplace. W dniu swojej premiery liczy on 70 dostawców zewnętrznych, oferujących ponad 70 tys. produktów, podzielonych na 5 kategorii.

Co istotne dla konsumentów kupujących w Internecie – Carrefour.pl zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy. Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace, będą mogli wybierać między dostawą kurierską, a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect. Usługa click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców.

Marketplace to kolejny krok, wzmacniający pozycję Carrefour Polska w sektorze e-commerce. W 2015 r. został uruchomiony sklep eCarrefour.pl, który obecnie oferuje zakupy spożywcze z dostawą do domu kurierem lub w ramach usługi „SąSiatki”, opartej na ekonomii współpracy. Z kolei produkty przemysłowe, które były dotychczas oferowane w sprzedaży na eCarrefour.pl są od teraz częścią oferty Marketplace.