Jesteś tutaj

Carrefour wprowadza usługę Click&collect do sklepów osiedlowych

Carrefour Polska rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o nowy segment sklepów. Klienci sieci mają teraz możliwość odbierania produktów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na platformie Carrefour.pl, nie tylko w hipermarketach i supermarketach sieci, ale również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie, w których sieć testuje obecnie nową usługę.

Click&collect to usługa odbioru zakupów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na stronie Carrefour.pl, w stacjonarnych sklepach sieci. Dzięki temu rozwiązaniu klienci zyskują możliwość odbioru produktów, bez potrzeby oczekiwania na kuriera. Do tej pory usługa Click&collect dostępna była w hipermarketach i supermarketach sieci w całej Polsce. Obecnie Carrefour rozpoczął fazę testowania rozwiązania Click&collect również w swoich sklepach segmentu convenience.

Usługa Click&collect dostępna jest w prawie 250 hipermarketach i supermarketach. Testowe sklepy, w których klienci mogą odebrać zakupy to: Carrefour Express w Warszawie przy ul. Wilczej 17, ul. Ks. Janusza 17, ul. Siedmiogrodzkiej 1, ul. St. Noakowskiego 16 oraz ul. Marokańskiej 16.

Sieć systematycznie rozszerza swoją ofertę online oraz opcje odbioru zamawianych produktów. Na platformie Carrefour.pl dostępnych jest obecnie 300 000 artykułów niespożywczych, pochodzących z oferty sieci, jak również od zweryfikowanych, zewnętrznych dostawców, które prezentowane są w 6 kategoriach produktowych: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Kultura i rozrywka, Sport i turystyka, Zdrowie i uroda. Dodatkowo klienci znajdą rozbudowaną sekcję Zakupy codziennie zawierającą także artykuły spożywcze.

Kategoria: 

Podobne artykuły

6 października Carrefour Polska otworzył w Wołominie swój nowy hipermarket. Oprócz znanych i sprawdzonych konceptów handlowych sieci, w nowym sklepie Carrefour wprowadził kolejne nowe rozwiązania i nowości produktowe. 

Razem z Carrefourem o nagrodę ubiegało się pięć sieci handlowych. Sieć, dzięki trzem konceptom działania: Urban, Classic i Premium ma możliwość lepszego dostosowania się do potrzeb klientów w danym regionie czy lokalizacji. Nagrodę w imieniu sieci na uroczystej gali odebrała Jadwiga Zientara, członek zarządu i dyrektor finansowy Carrefour Polska. 

X

Przeczytaj również