Jesteś tutaj

Advertisement

CH Auchan Kołbaskowo z odnowionym wnętrzem

Ceetrus Polska zakończył remodeling kolejnego obiektu ze swojego portfolio. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo oferuje klientom wygodne, nowocześnie urządzone wnętrze z komfortową strefą restauracyjną, przyjaznymi miejscami do odpoczynku oraz bezpłatnym placem zabaw dla dzieci. W lipcu obiekt zyskał również nową identyfikację wizualną ze znakiem jakości Oshopping.

Efekt zrealizowanych prac remontowych w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo można dostrzec już przy wejściach do obiektu, które całkowicie zmieniły swój wygląd. Nowy wystrój wnętrz obiektu charakteryzują jasne kolory, proste, nowoczesne formy oraz naturalne materiały, takie jak drewno. Zainstalowano także nowe, energooszczędne oświetlenie. – Nasze nowe wnętrze zostało zaaranżowane według najnowszych trendów architektonicznych, dzięki czemu jest funkcjonalne i nowoczesne. Jestem przekonana, że nasi klienci docenią przyjazną atmosferę, jaka u nas panuje i będą chętnie korzystać z dostępnych udogodnień – mówi Kamila Węcłaś, property manager w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo.

W wyniku przeprowadzonych prac odwiedzający Centrum Handlowe Auchan mogą korzystać z komfortowych przestrzeni wspólnych, takich jak m.in. strefa restauracyjna, bezpłatny plac zabaw dla dzieci, wyspy relaksu oraz strefa do pracy.

Duża waga przykładana do wygody klientów wynika z założeń znaku jakości Oshopping, który Ceetrus Polska wprowadza do wybranych centrów handlowych. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo będzie siódmym obiektem ze znakiem jakości Oshopping w portfolio Ceetrus. – Znak jakości Oshopping potwierdza dostępność w obiekcie różnorodnej oferty handlowej, usług, nowoczesnych technologii, stałego programu animacji oraz przyjazną atmosferę. Klienci mogą być pewni, że w centrum handlowym znajdą wiele możliwości spędzenia wolego czasu i zrobią udane zakupy – podkreśla Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider ds. komunikacji i CSR w Ceetrus Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Supermarket Carrefour otworzy się w kwietniu. Sklep ma być urządzony w nowym koncepcie Carrefour Market wyróżniającym się wystrojem wnętrza, nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Placówka zajmie 1600 mkw. 

Od 6 marca br. trwa trzecia tegoroczna część kampanii reklamowej Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w radio. Natomiast przed świętami wielkanocnymi przygotowana została  kampania telewizyjna. W okresie od 01 do 19 kwietnia br. powróci na anteny największych stacji telewizyjnych reklama „Do Lewiatana jeden krok…”

X