Czerwona Torebka podsumowuje sprzedaż lokali w I półroczu

Aktualności

Czerwona Torebka podsumowuje sprzedaż lokali w I półroczu

28 lipca 2014

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. spółka sprzedała 54 lokale za kwotę blisko 31 mln zł. Ich łączna powierzchnia najmu wynosi 4 890 mkw. To wynik trzykrotnie wyższy od osiągniętego w analogicznym okresie 2013 roku.

Oferta produktu inwestycyjnego spółki Czerwona Torebka została wprowadzona w styczniu 2013 roku. Polega na sprzedaży pełnego prawa własności do funkcjonujących lokali handlowych i usługowych w ramach ogólnopolskiej sieci pasaży Czerwona Torebka ze stałą, roczną stopą zwrotu na poziomie 8 proc. Przedmiotem inwestycji mogą być zarówno pojedyncze lokale, jak również ich pakiety lub całe obiekty. W ubiegłym roku spółka sprzedała 104 lokale o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 7 805 mkw. za sumę 56 mln złotych netto.

Koncepcja naszego produktu inwestycyjnego to jedna z pierwszych ofert pomnażania oszczędności w oparciu o najem zwrotny, wprowadzonych na polskim rynku. Tym bardziej cieszy nas rosnące zaufanie inwestorów – mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku uda nam się wygenerować lepszy wynik ze sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym – dodaje.

Oferta spółki jest skierowana nie tylko do inwestorów zainteresowanych rynkiem nieruchomości, ale do każdego, kto chce efektywnie pomnożyć swoje oszczędności. Inwestorzy już po podpisaniu umowy o kupnie lokalu, wynajmują powierzchnię spółce Czerwona Torebka, która od tego momentu zajmuje się kompleksową obsługą całego procesu inwestycyjnego,
a więc wszystkich kwestii związanych z podnajmem, ubezpieczeniem, modernizacją
i ewentualnym remontem lokalu. Inwestor otrzymuje wynagrodzenie, które zapewnia mu roczną stopę zwrotu na poziomie 8 proc. przez okres co najmniej 15 lat. Kwota zwrotu jest niezależna od poziomu komercjalizacji pasażu, jak i nabywanej powierzchni, a zarobek jest corocznie zwiększany o wartość wskaźnika inflacji, co niweluje wpływ zmian cen na generowaną rentowność inwestycji.

Spółka posiada 66 pasaży na terenie całego kraju. Wśród najemców oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert, Euro RTV AGD czy Textil Market.