Jesteś tutaj

Część sklepów sieci Piotr i Paweł zmienia szyld na Carrefour

Przejęcie części sklepów przez kolejnego branżowego inwestora to jeden z elementów planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Objęta postępowaniem sanacyjnym sieć intensywnie realizuje strategię przywrócenia rentowności wszystkich sklepów. Docelowy model zakłada pozostanie około 70 sklepów w upmarketowych  lokalizacjach, istotnych dla Piotra i Pawła.

– Piotr i Paweł nie znika z rynku – podkreśla Marek Miętka, Prezes Sieci Piotr i Paweł. – Realizujemy plan pozyskując środki na finansowanie restrukturyzacji i przygotowując się do kluczowego okresu handlowego „Świąt Bożego Narodzenia”–– dodaje Miętka.

Przejęte przez Carrefour lokalizacje : warszawskim Wilanowie przy Al. Rzeczpospolitej, w Konstancinie-Jeziornie oraz w Katowicach przy ul. Bażantów. Przejęte sklepy są placówkami franczyzowymi poznańskiej sieci.

– Dla nas jest to element realizowanego planu restrukturyzacji, którego jednym z elementów jest przejmowanie części sklepów przez inwestorów branżowych. Jednocześnie wprowadzamy nowy program lojalnościowy, poszerzamy asortyment na półkach i wkrótce startujemy z nową kampanią marketingową – mówi Prezes Sieci Piotr i Paweł. – Negocjacje dotyczące przejęcia kilku kolejnych  sklepów z różnymi inwestorami trwają – podkreśla Miętka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

12 kwietnia br. otwarte zostały kolejne dwa w tym miesiącu supermarkety Piotr i Paweł – w Warszawie oraz Rudzie Śląskiej.

Nowa, siódma placówka sieci Piotr i Paweł we Wrocławiu powstała w Arkadach Wrocławskich, w miejscu, gdzie funkcjonowały wcześniej Delikatesy Alma. Sklep ma powierzchnię 1530 mkw. 

X