„Dumni z naszych” w Biedronce

Aktualności

„Dumni z naszych” w Biedronce

Biedronka wystartowała z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie.

Ekskluzywny album kolekcjonerski, który powstał przy współpracy PZPN i firmy Panini, można kupić w każdym ze sklepów Biedronka. Przedstawia on szczegóły dotyczące polskiej reprezentacji – dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia, ale także stanowi unikalny przewodnik po historii polskiej piłki nożnej. Dodatkowo klienci mogą zbierać i kolekcjonować w nim naklejki i specjalne karty. W sumie do zebrania jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, a także 18 kart kolekcjonerskich.

Naklejki i karty kolekcjonerskie będzie można zbierać już od 7 maja i przechowywać w ekskluzywnym albumie, którego cena w pierwszym tygodniu akcji dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to zaledwie 9,99 zł/szt. Pozostali klienci będą mogli nabyć album w cenie 14,99 zł/szt.

Za każde wydane 40 zł w Biedronce klient otrzymuje 1 saszetkę z 3 naklejkami, maksymalnie 12 saszetek przy jednej transakcji. Za zakup min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka otrzymuje się dodatkowo 1 kartę kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł.

Biedronka uruchomiła także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych”. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę.