Jesteś tutaj

EPP: rekordowe 100 mln klientów

W centrach handlowych EPP w ubiegłym roku odnotowano rekordową liczbę 100 mln odwiedzających. Spółka osiągnęła ponadto imponujący wzrost dochodów netto z najmu w wysokości 4,2%. Oznacza to, że pomimo wprowadzenia zakazu handlu w niedziele największemu właścicielowi nieruchomości handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu udało się utrzymać tendencję wzrostową.

Dla EPP ubiegły rok był okresem intensywnej pracy m.in. nad udaną integracją czterech centrów handlowych M1 w Czeladzi, Krakowie, Łodzi i Zabrzu oraz King Cross Marcelin w Poznaniu. Spółka wykonała także liczne działania mające na celu zwiększenie atrakcyjności swoich lokalizacji dzięki stałemu poszerzaniu tenant-mixu oraz rozbudowie lokali. Na koniec ubiegłego roku wskaźnik wynajęcia powierzchni w centrach handlowych EPP przekroczył 99,4%.

Jednym z działań podjętych przez spółkę w reakcji na ograniczenie handlu w niedziele był program aktywności społecznych. Zapoczątkowane jesienią ubiegłego roku ambitne działania animacyjne, angażujące lokalne społeczności i organizacje, skutkowały wzrostem liczby gości w prowadzących je centrach nawet o 90% - 120% w stosunku do innych niehandlowych niedziel.

W najbliższym czasie EPP planuje otwarcie swojej flagowej inwestycji w Warszawie, Galerii Młociny, która powiększy portfel nieruchomości handlowych spółki o 84 000 mkw. ulokowanych na strategicznym stołecznym rynku. Do 2020 r. do EPP ma należeć 28 obiektów handlowych o powierzchni miliona mkw., odwiedzanych rocznie przez 120 mln gości.

Kategoria: 

Podobne artykuły

EPP, największy właściciel i operator galerii handlowych w Polsce, osiągnął na koniec trzeciego kwartału br. wzrost przychodów netto o 37 % rok do roku, do poziomu 102,2 mln euro. W omawianym kwartale spółka sfinalizowała transakcję przejęcia centrum handlowego King’s Cross Marcelin w Poznaniu.

Koncentrująca się na nieruchomościach handlowych grupa EPP w ciągu dwóch lat może całkowicie wyjść z sektora biurowego – poinformował prezes spółki, Hadley Dean. Grupa chciałaby wejść na rynek gdański.

X