Jesteś tutaj

eurocash.pl – nowa platforma dla handlowców

Wiedza o lokalnym rynku, rankingi najlepiej sprzedających się produktów, „ucząca się” użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to tylko niektóre z funkcjonalności, które zmienią życie klientów Eurocash Dystrybucja. Będzie to możliwe dzięki nowej platformie eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.

–  Dla Eurocash i całego rynku to moment przełomowy, od dziś właściciel sklepu małoformatowego ma więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej sieci handlowej – mówi Luis Amaral, Prezes Grupy Eurocash. – Oznacza to, że nasz kolejny projekt przeszedł pomyślnie fazę testów, spełnia swoje zadanie i jest realnym wsparciem dla właścicieli sklepów w całej Polsce. Obniża ich koszty działalności i pozwala na koncentrację wysiłków na konsumencie – dodaje Luis Amaral.

Kanały elektroniczne Eurocash Dystrybucja generują obecnie 3 mld zł obrotu rocznie, co zapewnia im pozycję lidera sprzedaży eCommerce w branży.

Od 24 września Klienci ECD mogą korzystać z eurocash.pl – innowacyjnej i unikalnej w skali całej branży platformy B2B. Znajdują się w niej funkcjonalności, które pozwalają w efektywny sposób zarządzać sklepem i podejmować decyzje biznesowe. Platforma eurocash.pl będzie dostępna w trzech wersjach: online, cloud i mobile.

Najważniejsze funkcjonalności eurocash.pl to:

• Moduł „W Twojej okolicy” – dostęp do bazy wiedzy o lokalnym rynku, przygotowanej z wykorzystaniem danych i analiz własnych, oraz firm współpracujących z Eurocash. Dane demograficzne, zwyczaje zakupowe, rankingi najlepiej sprzedających się produktów czy podgląd gazetek konkurencji.

• Inteligentna, najszybsza na rynku wyszukiwarka – „uczy” się Klienta, zapamiętuje i podpowiada właściwe hasła, ignoruje błędy.

• Listy zakupowe – podpowiadają najczęściej zamawiane produkty i przypominają o tych dawno nie wybieranych.

• Sekcja Wiem Więcej – dostęp do informacji pozwalających skutecznie konkurować na rynku m.in. wiedzy ekspertów, nowości i trendów rynkowych.

• Produkty w TV – informacje o telewizyjnych kampaniach reklamowych, planowanych przez producentów współpracujących z Eurocash Dystrybucja.

• Dostęp do bieżącego budżetu zakupowego i wgląd w indywidualny system rabatowy

• Składanie i śledzenie reklamacji w systemie 24/7

• Aukcje – dostępne w zintegrowanej z platformą aplikacji mobilnej pozwalają na licytowanie produktów w wyjątkowych cenach.

Dodatkową, bardzo cenioną przez użytkowników cechą eurocash.pl jest komunikacja multikanałowa. System wykorzystuje takie metody komunikacji jak powiadomienia „push”, czat, SMS oraz e-mail.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Premier Mateusz Morawiecki zaapelował do zagranicznych sieci handlowych, żeby przynajmniej raz w miesiącu organizowały polski tydzień w swoich sklepach. Wypowiedź ta nie pozostała bez odzewu. Prezes Lidla wysłał do premiera list w tej sprawie. 

Spółka Czerwona Torebka zamknęła rok 2014 liczbą 31 Dyskontów na terenie 15 polskich województw. Od początku roku sieć powiększyła się o sześć nowych placówek, w tym o pierwszy Dyskont w województwie świętokrzyskim.

X

Przeczytaj również