Jesteś tutaj

Faktoria Win: już 4500 sklepów z winnym regałem

Od początku powstania konceptu Faktoria Win Polacy sięgnęli po kilkanaście milionów butelek wina ze specjalnie zaprojektowanych regałów. Można je znaleźć już w 4500 sklepach w całej Polsce. Najnowszy pojawił się na warszawskiej Pradze.

Faktoria Win to rozwijany przez Grupę Eurocash projekt, który w ciągu 4 lat zrewolucjonizował sprzedaż win stołowych w małych i średnich sklepach, znacząco przyczyniając się do wzrostu sprzedaży tej kategorii w placówkach małoformatowych. W ramach współpracy z właścicielami niezależnych sklepów, Faktoria Win zapewnia specjalny regał na wino, tematycznie podzielony na pięć okazji, w związku z którymi Polacy najchętniej kupują wino: Do posiłku, Na prezent, Na randkę, Relaks i Z przyjaciółmi. Każda obejmuje wyselekcjonowane wina różniące się od siebie smakiem, kolorem, aromatem i ceną. Asortyment Faktorii Win obejmuje obecnie około 500 pozycji.

W całej Polsce jest już 4500 sklepów z winnym regałem Faktorii Win. Pierwszy pojawił się w listopadzie 2013 r., a najnowszy stanął w ostatnich dniach w sklepie Społem mieszczącym się w nowym centrum handlowym Rondo Wiatraczna na warszawskiej Pradze.

Od początku powstania konceptu Faktoria Win Polacy sięgnęli po blisko 15 mln milionów butelek ze specjalnie zaprojektowanych regałów, a tylko w 2017 r. wartość sprzedaży sięgnęła 100 mln zł.

Faktoria Win to nie tylko specjalne regały z wyborem win stołowych. Klienci mogą również skorzystać z przepisów i porad, a także z serii kursów wiedzy o winie, jakie są publikowane w bezpłatnym Magazynie Faktorii Win. Jego poszczególne numery dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Faktoria Win, projekt Grupy Eurocash świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka, przygotowała dla swoich klientów ogólnopolską promocje. Przez cały listopad, konsumenci, którzy dokonają zakupu win z półki Faktorii Win na kwotę 25 złotych, otrzymają specjalnie zaprojektowana torbę płócienną na wino i inne zakupy.

Akcje Grupy Eurocash spadły po ogłoszeniu wyników finansowych za 3. kwartał i po wycofaniu spółki z indeksu MSCI Poland. Zareagował na to prezes spółki, Luis Amaral, który w ciągu kilku dni wykupił akcje warte 4,3 mln zł. 

X

Przeczytaj również