Jesteś tutaj

Firma Hochland Polska wyróżniona Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej

Firma Hochland Polska kolejny raz znalazła się w gronie firm wyróżnionych Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej. Certyfikat nadawany jest na podstawie danych finansowych, tym razem z roku 2016 i 2015, przez Bisnode Polska, wiodącą na rynku wywiadownię gospodarczą, która honoruje w ten sposób firmy wiarygodne biznesowo.

Do grona nagrodzonych należą firmy o najwyższej ocenie stabilności wystawianej przez Bisnode Polska. Ocena wiarygodności i stabilności firmy, wystawiana przez analityków Bisnode Polska, opiera się na analizie moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor, analizie wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych oraz największej w Polsce bazie relacyjnej powiązań korporacyjnych i osobowych.

– Certyfikat Wiarygodności Biznesowej otrzymaliśmy już kolejny raz, co zwiększa konkurencyjność na rynku – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska - Słowo wiarygodność ma dla nas zdecydowanie szersze znaczenie i odnosi się do zbioru uniwersalnych zasad, stając się integralną częścią kultury organizacyjnej Hochland Polska. To jedna z tajemnic sukcesu naszej firmy.”

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Hochland Polska znalazła się wśród największych reklamodawców producentów wyrobów mleczarskich w ciągu dziesięciu miesięcy  i awansowała na pozycję wicelidera z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł, zgodnie z aktualnym raportem Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl. Na reklamy marki Hochland wydano w tym roku 36,8 mln zł (116 proc. więcej niż rok temu), a marki Almette, należącej do Hochland Polska - 30,7 mln zł (38,2 proc. więcej niż rok temu).

Od października 2012 r. prowadzony był projekt Kobiety 50+ Talenty Wiedzy, w czerwcu 2015 został zakończony. Realizatorami były organizacje Nasza Inicjatywa, Polska Izba Handlu, sieć sklepów Społem Śródmieście. Celem projektu było wypracowanie innowacyjnej Strategii Zarządzania Personelem, aktywizującej kobiety 50+, pracownice sklepów. Dzisiaj brakuje zawodowych szkół handlowych to sprzedawczynie posiadają duże umiejętności praktyczne, są inkubatorami wiedzy.  

X