Jesteś tutaj

Firma Hochland Polska wyróżniona Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej

Firma Hochland Polska kolejny raz znalazła się w gronie firm wyróżnionych Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej. Certyfikat nadawany jest na podstawie danych finansowych, tym razem z roku 2016 i 2015, przez Bisnode Polska, wiodącą na rynku wywiadownię gospodarczą, która honoruje w ten sposób firmy wiarygodne biznesowo.

Do grona nagrodzonych należą firmy o najwyższej ocenie stabilności wystawianej przez Bisnode Polska. Ocena wiarygodności i stabilności firmy, wystawiana przez analityków Bisnode Polska, opiera się na analizie moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor, analizie wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych oraz największej w Polsce bazie relacyjnej powiązań korporacyjnych i osobowych.

– Certyfikat Wiarygodności Biznesowej otrzymaliśmy już kolejny raz, co zwiększa konkurencyjność na rynku – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska - Słowo wiarygodność ma dla nas zdecydowanie szersze znaczenie i odnosi się do zbioru uniwersalnych zasad, stając się integralną częścią kultury organizacyjnej Hochland Polska. To jedna z tajemnic sukcesu naszej firmy.”

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Hochland Polska znalazła się wśród największych reklamodawców producentów wyrobów mleczarskich w ciągu dziesięciu miesięcy  i awansowała na pozycję wicelidera z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł, zgodnie z aktualnym raportem Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl. Na reklamy marki Hochland wydano w tym roku 36,8 mln zł (116 proc. więcej niż rok temu), a marki Almette, należącej do Hochland Polska - 30,7 mln zł (38,2 proc. więcej niż rok temu).

Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią „Z miłości do Zdrowia”. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnych oraz dla diabetyków czy oferty wyselekcjonowanych produktów „Jakość Carrefour”, sieć organizować będzie akcje edukacyjne dla konsumentów. Celem kampanii jest podniesienie świadomości na temat zasad zdrowego odżywiania.

X