Jesteś tutaj

Galeria Jurajska z certyfikatem BREEAM In-Use

Galeria Jurajska jest kluczowym aktywem w międzynarodowym portfolio GTC. Obiekt jest w znakomitej formie jeśli chodzi o kwestie środowiskowe, co potwierdza certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” i „Building Management”.

Pomimo niedzielnego zakazu handlu Galeria Jurajska radzi sobie lepiej niż rynek. Pierwsze sześć miesięcy tego roku przyniosły nieprzerwaną dobrą passę. Czerwiec zakończył się rekordowym 10% wzrostem obrotów, a w okresie od stycznia do czerwca centrum handlowe odwiedziło 3,4 mln osób.

Prężny rozwój Galerii Jurajskiej jest z jednej strony spowodowany coraz atrakcyjniejszą ofertą handlową, która dziś liczy aż 200 sklepów. W dużej mierze wynika on jednak również z rozbudowania stref rozrywkowych i gastronomicznych. Ostatnie 3 lata przyniosły prawdziwy boom inwestycyjny, który obejmował rozbudowę centrum rozrywki dla dzieci Bajkowy Labirynt, otwarcie wielu nowych restauracji oraz stref relaksu z trzema akwariami, a także inaugurację Bulwarów Jurajskich – miejskiego ogrodu przy bulwarach Warty składającego się z alei spacerowych, placów zabaw, boiska do siatkówki plażowej i fontanny.

Ponadto inwestycje polegały na ekomodernizacji centrum handlowego, dzięki czemu stało się ono bardziej przyjazne dla środowiska i ostatecznie pozwoliło Galerii Jurajskiej uzyskać certyfikat BREEAM In-Use. Eksperci dokonujący oceny docenili między innymi zmniejszone zużycie energii osiągnięte dzięki instalacji energooszczędnego oświetlenia i wydajnych systemów wentylacyjnych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

12 lutego o godz. 11 w pawilonie 11 Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznaniu Grupa MAR-OL spotkała się z producentami i dostawcami. W spotkaniu wzięli również udział członkowie Rady Nadzorczej Grupy MAR-OL, członkowie Rady Konsultacyjnej Chaty Polskiej, przedstawiciele Uniwersytetu Ekonomicznego, franczyzobiorcy, przedstawiciele mediów, pracownicy i właściciele Grupy MAR-OL oraz właściciele i założyciele Grupy Ewa i Robert Siemińscy. Konferencję poprowadził Piotr Bałtroczyk.

Sieć SPAR Polska troszcząc się o los zwierząt hodowlanych kieruje do swoich franczyzobiorców rekomendację rezygnacji ze sprzedaży jajek z numerem „3” w swoich sklepach.

X