Jesteś tutaj

Galeria Północna wśród międzynarodowych finalistów konkursu ICSC Solal Marketing Awards

Dotychczasowa działalność Galerii Północnej została doceniona przez międzynarodowe grono ekspertów konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Warszawskie centrum dołączyło do finalistów prestiżowego projektu i już we wrześniu powalczy o najwyższe wyróżnienie w dwóch kategoriach – Grand Opening/Expansion/Refurbishment, w której zgłoszone zostały działania inaugurujące działalność pierwszej galerii handlowej na Białołęce oraz w kategorii Footfal Activation, w której zaprezentowane zostały działania marketingowe podjęte przez Galerię Północną w związku z nową ustawą zakazująca w Polsce handlu w niedzielę.

ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe europejskie nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). W konkursie zostają wyłonione najciekawsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie. Zwycięscy tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards zostaną ogłoszeni pod koniec września podczas Retail Innovation Forum w Amsterdamie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć sklepów Żabka od lat wspiera studentów uczelni na terenie całego kraju. Tym razem przygotowała specjalny projekt dla studentów ekonometrii, matematyki oraz informatyki. W pierwszym kwartale 2019 r. ruszy konkurs Big Data z Żabką. Najlepszy innowacyjny pomysł stworzony przez studentów zostanie nagrodzony wyjazdem do amerykańskiego centrum technologicznego.

Aż 405 inicjatyw zostało przyjętych do II etapu rywalizacji o 1,5 mln zł grantów w konkursie „Lokalni herosi – 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100-lecie niepodległości”. Najwięcej projektów zgłoszono w Małopolsce, Mazowszu i na Dolnym Śląsku. Duże zainteresowanie udziałem w projekcie Eurocash potwierdza, że właściciele sklepów małoformatowych są mocno zaangażowani w życie społeczności lokalnych.

X