Jesteś tutaj

Advertisement

Gazetki Intermarché docenione przez branżę

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 r. w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez kapitułę programu.

Z raportu „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 r.” przygotowanego przez firmy Moja Gazetka i Listonic wynika, że 88% kupujących przegląda gazetki promocyjne przed prawie każdymi zakupami. Okazuje się jednak, że rzadko jest to spowodowane poszukiwaniem konkretnego produktu. Polacy bardzo skrupulatnie podchodzą do planowania swoich zakupów, mając na uwadze oszczędność czasu i pieniędzy. Z raportu wynika, że gazetki okazują się być przy tym niezwykle pomocnym narzędziem.

Grupa Muszkieterów, w której skład wchodzi sieć supermarketów spożywczych Intermarché zdaje sobie sprawę z potencjału marketingowego, jaki posiadają materiały promocyjne kierowane do klientów. W związku z tym oferuje im gazetki dopracowane z najwyższą starannością, zachowując dbałość o detale graficzne.

Kategoria: 

Podobne artykuły

15 grudnia pierwszych klientów przywita supermarket spożywczy Intermarché w Bramie Mazur w Ełku. Sklep o powierzchni sprzedaży 1000 mkw. zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego i zatrudnia ok. 50 osób.

Intermarché, sieć zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców oraz grupa Casino, podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy w obszarze wspólnych negocjacji zakupowych na rok 2015. Ustalona na wspólnych warunkach współpraca dotyczy wyłącznie Francji. 

X

Przeczytaj również