Jesteś tutaj

Gazetki Intermarché docenione przez branżę

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 r. w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez kapitułę programu.

Z raportu „Które sklepy i jakie promocje wybierali Polacy w 2018 r.” przygotowanego przez firmy Moja Gazetka i Listonic wynika, że 88% kupujących przegląda gazetki promocyjne przed prawie każdymi zakupami. Okazuje się jednak, że rzadko jest to spowodowane poszukiwaniem konkretnego produktu. Polacy bardzo skrupulatnie podchodzą do planowania swoich zakupów, mając na uwadze oszczędność czasu i pieniędzy. Z raportu wynika, że gazetki okazują się być przy tym niezwykle pomocnym narzędziem.

Grupa Muszkieterów, w której skład wchodzi sieć supermarketów spożywczych Intermarché zdaje sobie sprawę z potencjału marketingowego, jaki posiadają materiały promocyjne kierowane do klientów. W związku z tym oferuje im gazetki dopracowane z najwyższą starannością, zachowując dbałość o detale graficzne.

Kategoria: 

Podobne artykuły

11-13 marca sieć sklepów Intermarché weźmie udział w „Wielkanocnej Zbiórce Żywności” organizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności. Do udziału w akcji wytypowanych zostało 36 sklepów Intermarché, w których wolontariusze kampanii będą zbierali produkty żywnościowe dla osób w trudnej sytuacji życiowej.

Sklep Intermarché w Mławie zmienił swoją lokalizację. Mieszkańcom, którzy z usług sieci mogą korzystać od ponad 12 lat, zaprezentowano zupełnie nową odsłonę sklepu, składającą się z dwukrotnie większej sali sprzedaży – o powierzchni blisko 1400 mkw., poszerzonej gamy produktowej oraz parkingu na około 100 aut. Oficjalne otwarcie supermarketu w nowej lokalizacji odbyło się 12 grudnia br.

X