Jesteś tutaj

Grupa Chorten rozszerza działalność na kolejny region

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, w której działa już 1145 sklepów, planuje ekspansję na kolejny region, tym razem kujawsko-pomorski. Chce tam zapewnić detalistom organizację dystrybucji towarów i pozyskać nowych partnerów, zdecydowanych na prowadzenie sklepu pod szyldem Grupy. Najsilniej rozbudowana siatka sklepów, które przyłączyły się do działającej od 2009 roku Grupy Chorten, jest obecnie w podlaskim. Stąd bowiem wywodzą się założyciele grupy zakupowej, a na obszarze całego województwa podlaskiego jest blisko 400 punktów handlowych o zróżnicowanej wielkości. Kolejne zaś sklepy znajdują się na terenie lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, pomorskiego i łódzkiego.

- Uważamy, że jest to rynek bardzo perspektywiczny. To duży obszar, gdzie w przyszłości możemy pozyskać nowych partnerów nie tylko w miastach, takich jak Toruń czy Bydgoszcz, ale też w mniejszych miejscowościach. Natomiast w tej chwili organizujemy przede wszystkim strukturę dystrybucyjną. Kujawsko-Pomorskie to ósmy region, w którym będziemy obecni, a docelowo chcemy objąć swoim zasięgiem całą Polskę – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten. We wrześniu firma powołała nowego dyrektora, który będzie odpowiedzialny za rozwój współpracy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

- Pierwsze podejmowane już przez nas kroki to konsultacja z dostawcami, z którymi współpracujemy, jakie sklepy z terenu województwa mogłyby być najbardziej rentowne ze względu na ilość zamówień, a nie są jeszcze w żaden sposób zrzeszone. Wkrótce będziemy chcieli zaproponować im współpracę, co oznacza dla właścicieli sklepów przede wszystkim korzystniejsze warunki handlowe. Jednocześnie jak najszybciej chcemy podpisywać nowe umowy z dystrybutorami i hurtowniami, aby zapewnić sklepom sprawną organizację dostaw – mówi Adam Bentlejewski, dyrektor regionu kujawsko-pomorskiego Grupy Chorten. Pierwszym partnerem Grupy Chorten w tym województwie jest Roman Walicki, który prowadzi sklep spożywczo – przemysłowy w miejscowości Złotoria. - To bardzo dobrze, że Grupa Chorten ze wschodu Polski idzie dalej na zachód, bo taka oferta jest potrzebna zwłaszcza właścicielom małych sklepów. Sam liczę przede wszystkim na rozszerzenie sieci hurtowni, z których będę mógł brać towar – mówi Roman Walicki, partner Grupy Chorten.

Kategoria: 

Podobne artykuły

5 sierpnia zostanie otwarty we Wrześni przy Szosie Witkowskiej 1L nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje oraz promocje na wybrane produkty.

Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.

X