Jesteś tutaj

Grupa Chorten rozszerza działalność na kolejny region

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, w której działa już 1145 sklepów, planuje ekspansję na kolejny region, tym razem kujawsko-pomorski. Chce tam zapewnić detalistom organizację dystrybucji towarów i pozyskać nowych partnerów, zdecydowanych na prowadzenie sklepu pod szyldem Grupy. Najsilniej rozbudowana siatka sklepów, które przyłączyły się do działającej od 2009 roku Grupy Chorten, jest obecnie w podlaskim. Stąd bowiem wywodzą się założyciele grupy zakupowej, a na obszarze całego województwa podlaskiego jest blisko 400 punktów handlowych o zróżnicowanej wielkości. Kolejne zaś sklepy znajdują się na terenie lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, pomorskiego i łódzkiego.

- Uważamy, że jest to rynek bardzo perspektywiczny. To duży obszar, gdzie w przyszłości możemy pozyskać nowych partnerów nie tylko w miastach, takich jak Toruń czy Bydgoszcz, ale też w mniejszych miejscowościach. Natomiast w tej chwili organizujemy przede wszystkim strukturę dystrybucyjną. Kujawsko-Pomorskie to ósmy region, w którym będziemy obecni, a docelowo chcemy objąć swoim zasięgiem całą Polskę – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten. We wrześniu firma powołała nowego dyrektora, który będzie odpowiedzialny za rozwój współpracy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.

- Pierwsze podejmowane już przez nas kroki to konsultacja z dostawcami, z którymi współpracujemy, jakie sklepy z terenu województwa mogłyby być najbardziej rentowne ze względu na ilość zamówień, a nie są jeszcze w żaden sposób zrzeszone. Wkrótce będziemy chcieli zaproponować im współpracę, co oznacza dla właścicieli sklepów przede wszystkim korzystniejsze warunki handlowe. Jednocześnie jak najszybciej chcemy podpisywać nowe umowy z dystrybutorami i hurtowniami, aby zapewnić sklepom sprawną organizację dostaw – mówi Adam Bentlejewski, dyrektor regionu kujawsko-pomorskiego Grupy Chorten. Pierwszym partnerem Grupy Chorten w tym województwie jest Roman Walicki, który prowadzi sklep spożywczo – przemysłowy w miejscowości Złotoria. - To bardzo dobrze, że Grupa Chorten ze wschodu Polski idzie dalej na zachód, bo taka oferta jest potrzebna zwłaszcza właścicielom małych sklepów. Sam liczę przede wszystkim na rozszerzenie sieci hurtowni, z których będę mógł brać towar – mówi Roman Walicki, partner Grupy Chorten.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Coraz częściej ten sam produkt w sklepie tradycyjnym kupimy taniej niż w sklepie internetowym. Poza tym zaletą kupna danego towaru w takiej placówce jest sama możliwość obejrzenia go, sprawdzenie od strony jakości, czy nie został przykładowo uszkodzony.

Polska Rada Centrów Handlowych, organizacja zrzeszająca ponad 200 firm z branży centrów handlowych, wyłoni 15 października podczas uroczystej gali zwycięzców konkursu PRCH Retail Awards. Poradnik Handlowca jest patronem medialnym tego wydarzenia.

X

Przeczytaj również