Grupa Muszkieterów wyróżniona za działania na rzecz edukacji studentów

Aktualności

Grupa Muszkieterów wyróżniona za działania na rzecz edukacji studentów

23 listopada 2018

Podczas jubileuszu 15-lecia istnienia Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), Grupa Muszkieterów otrzymała nagrodę za działania na rzecz kształcenia studentów. We współpracy z UEP, grupa zorganizowała cykl otwartych wykładów, przyjęła na płatne staże najzdolniejszych jego uczestników, a w ubiegłym roku otworzyła pierwszy w Polsce Shop Lab, umożliwiający studentom badanie zachowań klientów w przestrzeni wewnątrzsklepowej.

Klub Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu jest płaszczyzną współpracy pomiędzy przedsiębiorcami, studentami, absolwentami i naukowcami. W czwartek, 22 listopada, podczas jubileuszu 15-lecia istnienia Klubu Partnera UEP, Grupa Muszkieterów została wyróżniona za inicjatywy na rzecz rozwoju umiejętności studentów.

– Bardzo dziękujemy za to szczególne wyróżnienie jaką jest nagroda Klubu Partnera UEP. Jesteśmy dumni, że nasze działania na rzecz kształcenia studentów są zauważane i doceniane – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje: – Jesteśmy przekonani, że bliska współpraca środowiska biznesowego i akademickiego ma realny wpływ na kształcenie przyszłych specjalistów. Taki jest jeden z naszych celów i dlatego niezmiernie cieszymy się, że nasze wysiłki są zauważane przy okazji uroczystości takich, jak ta.

Grupa Muszkieterów współpracuje z Uniwersytetem Ekonomicznym od wielu lat. W ramach tych działań w 2016 r. zorganizowała cykl 8. otwartych wykładów pt. „Nowoczesne metody zarządzania w handlu” oraz przyjęła na płatne staże najzdolniejszych jego uczestników. Ponadto, w ubiegłym roku, grupa otworzyła pierwszy w Polsce Shop Lab, czyli Laboratorium Marketingowego Wsparcia Procesów Innowacyjnych. Ta sfinansowana przez firmę interaktywna pracownia ułatwia przyszłym handlowcom zrozumienie mechanizmów, jakimi rządzi się sprzedaż detaliczna i co kieruje zachowaniami konsumentów w przestrzeni wewnątrzsklepowej. W Laboratorium studenci mogą korzystać z najnowocześniejszych i innowacyjnych sprzętów jak np. okulary typu „eye tracker”. Służą one do badania sposobu oglądania ekspozycji przez klienta.