Jesteś tutaj

Handel silnie inwestuje w reklamę. Liderem wśród reklamodawców jest Lidl

Z analizy przeprowadzonej przez dom mediowy Codemedia wynika, że sektor handlowy przeznaczył na reklamę ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Wydatki na reklamę przekroczyły 1 mld zł. 737,6 mln zł wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Procentowo super- i hipermarkety stanowią 71% reklamodawców, 24% sklepy i hurtownie, 5% pozostałe. Liderem jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent - właściciel sieci Biedronka. Dwa razy więcej na reklamę niż w 2015 r wydała sieć Rossmann. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

26 września w Katowicach odbył się II Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 5500 handlowców zrzeszonych w sklepach Grupy Eurocash, swoje prelekcje wygłosili m.in. Prezes Grupy Eurocash Luis Amaral.

Handel hurtowy i detaliczny to sektor o znaczącej roli w polskiej gospodarce – wynika z raportu opracowanego przez DNB Bank Polska i Deloitte Polska. - W handlu i sektorach powiązanych pracuje też 3,6 mln osób, czyli ponad jedna czwarta zatrudnionych w Polsce – mówi Artur Tomaszewski, prezes zarządu DNB Bank Polska.

X

Przeczytaj również