Jesteś tutaj

Henkel Polska i Kaufland dla SOS Wiosek Dziecięcych

Po raz kolejny Henkel i Kaufland połączyły swoje siły na rzecz akcji „Kupujesz – pomagasz!”, organizowanej w ramach wsparcia Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dzięki zaangażowaniu konsumentów, Stowarzyrzenie otrzymało darowiznę w wysokości 55 tys. zł, która zostanie spożytkowana na rozwój i edukację jej podopiecznych.

Każdy, kto między 24 września a 4 października kupił produkty marek należących do firmy Henkel w sieci sklepów Kaufland, wsparł podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Zebrane środki będą przeznaczone na zajęcia wyrównawcze oraz zajęcia dodatkowe dla potrzebujących podopiecznych tej organizacji.

– Jak wiadomo w dzisiejszym świecie edukacja jest kluczowym czynnikiem wpływającym na przyszłość młodych ludzi. Dlatego chcemy wspierać SOS Wioski Dziecięce w ich wysiłkach zapewnienia dzieciom i młodzieży jak najlepszej opieki i edukacji – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.

Obecna współpraca Henkla i sieci Kaufland to jedno z wielu działań podejmowanych przez obie firmy na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dla przykładu Henkel Polska realizował 3 edycje programu Shaping Futures oferując warsztaty fryzjerskie dla wychowanków Stowarzyszenia. Projekt ten to międzynarodowa inicjatywa należącej do Henkla marki Schwarzkopf Professional. Z kolei współpraca firmy Kaufland ze Stowarzyszeniem trwa nieprzerwanie od 2015 r. Firma wspiera wychowanków Wiosek Dziecięcych finansowo i rzeczowo (np. wyprawki szkolne). Niektóre z działań mają charakter wolontariatu pracowniczego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ruszyła kampania rekrutacyjna „Szukamy Rodziców SOS” prowadzona przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Kaufland, jako partner strategiczny Stowarzyszenia i partner kampanii, aktywnie wspiera tę inicjatywę.

Ruszyła nowa edycja kampanii Szukamy Rodziców SOS. Kaufland, jako partner strategiczny Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, umożliwia zakup wyjątkowych toreb z grafiką i hasłem akcji – „Może to na ciebie czekam”. Dzięki temu, robiąc codzienne zakupy każdy może pomóc znaleźć nowych Rodziców SOS.

X