Jesteś tutaj

III Forum Grupy Zakupowej Kupiec

9 listopada br. w Sali Kongresowej Hotelu Gołębiewski w Wiśle odbyło się III Ogólnopolskie Forum Uczestników i Partnerów Handlowych Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec. W trakcie gali miała miejsce część wystawiennicza, podczas której blisko 80 wystawców z różnych branż prezentowało swoje produkty i zachęcało do współpracy. W imprezie wzięło udział 350 osób, a Forum prowadził Maciej Orłoś. Równocześnie z częścią wystawienniczą odbywała się część oficjalna, podczas której Prezes Zarządu Marcin Bańka przedstawił cele działalności firmy oraz jej dotychczasowe osiągnięcia. W trakcie Forum jego uczestnicy mieli okazję nie tylko zapoznać się z ofertą wystawców, ale również wziąć udział w panelach wykładowych podejmujących tematykę ważną dla środowiska kupieckiego. Prezes Centrum Monitorowania Rynku Hubert Hozyasz wygłosił wykład na temat „Trendy FMCG w sklepach spożywczych o powierzchni 101-300 mkw”, a Anna Dyjas-Pokorska, ekspert z Kantar Millward Brown, skupiła się na temacie: „Zakupy online w Polsce – ewolucja czy rewolucja?”. W części oficjalnej została rozstrzygnięta trzecia edycja plebiscytu „Złoty Dukat Kupca” w kategorii Sklep, Producent oraz Dystrybutor roku 2017. Tegorocznymi laureatami zostali: sklep „Świstak” firmy An-Mar z Zebrzydowic, Kompania Piwowarska S.A. oraz Firma Handlowo-Usługowa „Sobik”. Gwiazdą wieczornej części rozrywkowej był Kabaret Jurki. Na scenie zobaczyć można było również występ artystyczny na szarfie finalistki programu „Mam Talent” Anny Filipowskiej oraz show barmańskie przygotowane przez przedstawicieli firmy Stock. „Poradnik Handlowca” był patronem medialnym Forum.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Biedronka po raz kolejny postawiła na współpracę z uznanymi polskimi projektantami. BOHOBOCO wnosi do tej kooperacji potencjał kreatywny i doświadczenie w projektowaniu wyjątkowych wzorów. Dzięki Biedronce blisko 4 mln klientów dziennie odwiedzających jej sklepy będą miały okazję nabyć pościel o unikalnym wzornictwie. Współpraca obu marek jest nawiązaniem do światowego trendu obecności wiodących marek kreatorów mody w popularnych kanałach dystrybucji.

13 listopada nastąpiło otwarcie 128 sklepu Piotr i Paweł w Bydgoszczy w Galerii Arkady, przy al. Wojska Polskiego 1. Supermarket działa w formule 5 Gwarancji. Powierzchnia supermarketu to 1 498 m2.

X

Przeczytaj również