Jesteś tutaj

III Forum Grupy Zakupowej Kupiec

9 listopada br. w Sali Kongresowej Hotelu Gołębiewski w Wiśle odbyło się III Ogólnopolskie Forum Uczestników i Partnerów Handlowych Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec. W trakcie gali miała miejsce część wystawiennicza, podczas której blisko 80 wystawców z różnych branż prezentowało swoje produkty i zachęcało do współpracy. W imprezie wzięło udział 350 osób, a Forum prowadził Maciej Orłoś. Równocześnie z częścią wystawienniczą odbywała się część oficjalna, podczas której Prezes Zarządu Marcin Bańka przedstawił cele działalności firmy oraz jej dotychczasowe osiągnięcia. W trakcie Forum jego uczestnicy mieli okazję nie tylko zapoznać się z ofertą wystawców, ale również wziąć udział w panelach wykładowych podejmujących tematykę ważną dla środowiska kupieckiego. Prezes Centrum Monitorowania Rynku Hubert Hozyasz wygłosił wykład na temat „Trendy FMCG w sklepach spożywczych o powierzchni 101-300 mkw”, a Anna Dyjas-Pokorska, ekspert z Kantar Millward Brown, skupiła się na temacie: „Zakupy online w Polsce – ewolucja czy rewolucja?”. W części oficjalnej została rozstrzygnięta trzecia edycja plebiscytu „Złoty Dukat Kupca” w kategorii Sklep, Producent oraz Dystrybutor roku 2017. Tegorocznymi laureatami zostali: sklep „Świstak” firmy An-Mar z Zebrzydowic, Kompania Piwowarska S.A. oraz Firma Handlowo-Usługowa „Sobik”. Gwiazdą wieczornej części rozrywkowej był Kabaret Jurki. Na scenie zobaczyć można było również występ artystyczny na szarfie finalistki programu „Mam Talent” Anny Filipowskiej oraz show barmańskie przygotowane przez przedstawicieli firmy Stock. „Poradnik Handlowca” był patronem medialnym Forum.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od stycznia do czerwca 2015 roku mieszkanki województwa lubuskiego, wielkopolskiego i dolnośląskiego miały szansę poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym w ramach prozdrowotnego programu „Muszkieterowie dla Polek”. Skorzystało z niej 2346 pań.

Z badania przeprowadzonego przez IBRiS wynika, że większość społeczeństwa jest zwolennikami ograniczenia handlu w niedziele. Duże rozbieżności w wynikach zanotowano w zależności od wielkości miejscowości, w której mieszkali respondenci – im większa miejscowość, tym mniej zwolenników niedzielnego zakazu.

X