Jesteś tutaj

Intermarché ma blisko 70 stacji paliw

Sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów umacnia pozycję lidera przymarketowych stacji paliw. Kolejny obiekt tego typu został oddany do użytku mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego. To już trzecia otwarta w tym roku stacja paliw, która będzie działała pod szyldem Intermarché, a także druga tej sieci w Gorzowie Wielkopolskim.

Nowo otwarta stacja znajduje się przy ul. Fredry 10 i jest czynna całą dobę przez 7 dni w tygodniu. W sąsiedztwie obiektu klienci mają do dyspozycji sklepik o powierzchni 40 mkw. W jego ofercie znalazło się ponad 1000 produktów, w tym bogaty wybór artykułów spożywczych i przemysłowych oraz akcesoria motoryzacyjne. Klienci stacji paliw Intermarché w Gorzowie Wielkopolskim, będą mogli skorzystać z oferty kącika bistro, w którym znajdą m.in. świeżo parzoną kawę i bogatą ofertę fast-food.

– Cieszymy się, że franczyzobiorcy prowadzący działalność w ramach Grupy Muszkieterów tak chętnie rozwijają się naszych strukturach. Otwarcia kolejnych stacji paliw pozwalają nam konsekwentnie wzmacniać pozycję lidera w tym segmencie rynku. Naszym celem jest stałe zwiększanie liczby obiektów, tak aby działały one przy każdym istniejącym supermarkecie Intermarché, gdzie będzie to możliwe – podkreśla Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Punkt w Gorzowie Wielkopolskim oferuje kierowcom paliwa wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach. W ofercie stacji znajduje się benzyna Pb95, Pb98 oraz olej napędowy. Zmotoryzowani mogą zatankować paliwo na jednym z czterech stanowisk, a pomocą służy im obsługa stacji.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć supermarketów Intermarché otworzyła 21 stycznia br. kolejną stację paliw. 47. już obiekt tej sieci uruchomiono w Kętrzynie. Tym samym Intermarché umocniło swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji benzynowych. Punkt w Kętrzynie oferuje zmotoryzowanym wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach.

11 kwietnia br. mieszkanki Ząbkowic Śląskich będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym w ramach prozdrowotnej kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Sieci supermarketów Intermarché i Bricomarché, już po raz siódmy organizują mobilny program profilaktyki raka piersi, dbając o zdrowie Polek.

X

Przeczytaj również