Jesteś tutaj

Intermarché pomaga zwierzakom

Z danych Najwyższej Izby Kontroli wynika, że liczba bezdomnych czworonogów w polskich schroniskach rośnie i średnio jedynie co czwarty znajduje nowych właścicieli. Właśnie z myślą o nich Grupa Muszkieterów pod patronatem Fundacji Międzynarodowy Ruch na rzecz zwierząt VIVA! po raz kolejny organizuje zbiórki karmy we wszystkich sklepach sieci Intermarché. Tegoroczna akcja potrwa w dniach 9-22 listopada, a zebrana karma zostanie przekazana do blisko 180 schronisk na terenie całej Polski.

Z sondażu Kantar Public z 2017 r. wynika, że ponad połowa mieszkańców naszego kraju ma w swoim gospodarstwie zwierzę domowe – to o 4 proc. więcej niż jeszcze trzy lata temu. Świadczy to o rosnącym zainteresowaniu zwierzętami i ich losem. Niestety, jak podaje raport NIK, jednocześnie rośnie w Polsce także liczba bezdomnych czworonogów przebywających w schroniskach.

– Czas zbiórki nie jest przypadkowy, ponieważ pora jesienno-zimowa to w schroniskach najcięższy okres w roku. Zachęcamy zatem wszystkich naszych klientów do udziału w akcji i przekazania karmy na rzecz bezdomnych zwierząt – powiedziała Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Żeby wziąć udział w akcji wystarczy odwiedzić sklep Intermarché między 9 a 22 listopada i zostawić produkty przeznaczone dla bezdomnych zwierząt w dedykowanym na ten cel miejscu zbiórki.

Kampanii towarzyszyć będzie także konkurs pod hasłem „Wyczesane CV", organizowany na profilu Drużyny#M na Facebook’u. Zadaniem uczestników będzie napisanie CV dla wybranego zwierzęcia, czekającego na adopcję w schronisku we Wrocławiu. Głównym celem inicjatywy jest oczywiście znalezienie nowych domów dla porzuconych czworonogów. Najciekawsze opisy zostaną nagrodzone bonami do sklepów Intermarché i Bricomarché oraz grzebieniami i karmą dla zwierzaków.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Podczas gali Retailer of the Year, która odbyła się w ramach Kongresu Retail Summit 2017, sieć Intermarché otrzymała drugi rok z rzędu nagrodę „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” w kategorii Supermarket. Głosujący wskazali sieć Intermarché jako najlepszą sieć w następujących obszarach: wizerunek, współpraca przy rozwoju biznesu, kontakty z zespołem współpracującym z firmą, logistyka oraz warunki handlowe. 

Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet.

X

Przeczytaj również