Jesteś tutaj

Intermarché wybrało agencję dla opracowania nowej koncepcji marketów

W wyniku przeprowadzonego przetargu sieć Intermarché zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej agencji JosDeVries, która od ponad 30 lat obsługuje klientów z Europy, Rosji i Bliskiego Wschodu. JosDeVries będzie odpowiadać za stworzenie kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché oraz zaprojektowanie sklepu realizującego założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

– Liczymy, że wybór JosDeVries pomoże nam opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché w ramach nowej platformy, która już za chwilę ujrzy światło dzienne. Dzięki tej współpracy zbliżymy się do oczekiwań współczesnych klientów – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché

Argumentem, którym sieć Intermarché kierowała się przy wyborze zwycięzcy przetargu było usystematyzowane podejście agencji do planowania przyszłej koncepcji handlowej sieci  supermarketów spożywczych. Oryginalne i innowacyjne rozwiązania proponowane przez JosDeVries idealnie wpisują się w strategię marki Intermarché, a dodatkowo pozwolą klientom zdobywać pozytywne mikrodoświadczenia w trakcie procesu zakupowego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z danych Najwyższej Izby Kontroli wynika, że liczba bezdomnych czworonogów w polskich schroniskach rośnie i średnio jedynie co czwarty znajduje nowych właścicieli. Właśnie z myślą o nich Grupa Muszkieterów pod patronatem Fundacji Międzynarodowy Ruch na rzecz zwierząt VIVA! po raz kolejny organizuje zbiórki karmy we wszystkich sklepach sieci Intermarché.

60 miejsc pracy, dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpraca z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla mieszkańców – to główne korzyści dla Lublina, które przyniesie nowy supermarket spożywczy Intermarché. 232. sklep tej sieci w Polsce i jednocześnie 8. na Lubelszczyźnie rozpoczął oficjalnie działalność w piątek, 17 listopada.

X

Przeczytaj również