Jesteś tutaj

„Jedzenie to…” − nowa kampania sieci Kaufland

Miłość, tradycja, styl życia czy po prostu przyjemność? Kaufland rozpoczyna międzynarodową kampanię, która podkreśla wyjątkowe znaczenie jedzenia w naszym codziennym życiu. Kampania „Jedzenie to…” obejmuje m.in. emisję spotów telewizyjnych, działania social media, digital i POS.

Kaufland w swojej najnowszej kampanii chce udowodnić, że pod pojęciem jedzenia często kryje się głębszy sens. Sieć marketów przekonuje, że jedzenie nie ogranicza się tylko do żywności i jej spożywania, ale jest elementem kultury i stylu życia ludzi na całym świecie.

Kampania ma pokazać, jak wieloznacznym pojęciem jest „jedzenie”. Towarzyszy nam ono w chwilach ważnych, jak i tych zupełnie prywatnych, jest symbolem troski, miłości czy gościnności. Dlatego przedstawienie tradycji wspólnego spożywania świątecznych posiłków to tylko jeden z przykładów, których możemy się spodziewać. Wszystko to w kampanii Kaufland posiada jeden wspólny mianownik, którym jest właśnie jedzenie.

Kampania sieci obejmuje między innymi 60- i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w telewizji oraz kanałach digital. Pierwszy spot będzie można zobaczyć już 4 kwietnia. Oprócz emisji spotów, w ramach kampanii „Jedzenie to…” prowadzone będą także działania w social mediach, jak również powstaną materiały POS. Informacje o kampanii dostępne będą także w gazetce reklamowej Kaufland.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dwaj kucharze, dziewięć krajów i pełna smaków wyprawa przez najpopularniejsze kuchnie świata. Sieć Kaufland rusza z nową akcją „Jedzenie to… odkrywanie”, prezentującą najciekawsze propozycje kulinarne z różnych stron globu na interaktywnej mapie.

W Jarosławiu i Głogowie, 26 kwietnia br. Kaufland otworzył dwa nowe sklepy. W obydwu miastach są to pierwsze markety sieci. W całej Polsce Kaufland posiada już 208 sklepów. W tym roku sieć planuje otworzyć jeszcze kilka placówek.

X