Jesteś tutaj

Kaufland coraz bardziej EKO

Kaufland podejmuje kolejne inicjatywy umożliwiające ograniczenie wykorzystania plastiku. Na półkach sieci Kaufland pojawiły się ekologiczne zamienniki jednorazowych talerzy, słomek czy sztućców. To efekt 3. odsłony akcji „Startup by Kaufland”, mającej promować nowe produkty od polskich dostawców.

Program „Startup by Kaufland” został uruchomiony w marcu 2019 r. Jego celem jest promocja polskich producentów, których asortyment może zdobyć zaufanie klientów, ale nie zawsze ma szansę trafić do szerokiego grona klientów. Sieć Kaufland oferuje wybranym partnerom, którzy mogą zgłaszać swoje produkty przez stronę www.startupbykaufland.pl, wystawienie produktów na pólkach 212 sklepów na terenie całego kraju. W ramach tej inicjatywy na szczególną uwagę mogą liczyć producenci oferujący asortyment przyjazny środowisku.

Najnowsza, trzecia już edycja akcji, ruszyła w sklepach Kaufland 21 maja br. Tym razem na półki sieci trafiły artykuły BIO. Klienci Kaufland mogą kupić m.in. wykonane bez obróbki termicznej, odporne na wodę i wysokie temperatury talerze z liści palmy czy wykonane z certyfikowanych surowców biologicznych słomki i kubki. Materiały pochodzą ze źródeł odnawialnych oraz są biodegradowalne, dzięki czemu nie obciążają środowiska naturalnego, ponieważ ulegają szybkiemu rozkładowi w przyrodzie.  W ofercie dostępne będą także drewniane sztućce z drewna brzozowego, pochodzącego z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. BIO zamienniki będą dostępne w marketach sieci do 3 czerwca.

Tym samym sieć Kaufland kolejny raz rozszerza ofertę, proponując swoim klientom produkty, które wpisują się w strategię CSR „Działanie robi różnicę”. W ramach dwóch poprzednich edycji akcji „Startup by Kaufland” klienci sieci mogli poznać m.in. ekologiczne środki czyszczące czy żywność BIO. Wszystkie produkty, wybierane w ramach programu „Startup by Kaufland”,  trafiają na specjalnie wyeksponowane miejsce na końcu regałów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kaufland wspiera rozwój polskich start-upów z sektora FMCG. 25 marca wystartowała platforma, dzięki której firmy mogą zgłaszać swoje produkty. Wybrane z nich pojawią się na półkach wszystkich 212 marketów sieci w całej Polsce.

Mnóstwo atrakcji, emocji i radości – to wszystko towarzyszyło podopiecznym SOS Wioski Dziecięcej w Karlinie, którzy na zaproszenie Kauflandu spędzili we Wrocławiu kilka dni podczas igrzysk sportów nieolimpijskich The World Games 2017. 

X