Jesteś tutaj

Kaufland przejął i otwiera 3 markety po Tesco jednego dnia

13 lutego Kaufland otworzył 3 sklepy w największych miastach Polski – Warszawie, Krakowie oraz Gdańsku. Są to lokalizacje, w których dotychczas funkcjonowały sklepy Tesco. Już od dnia otwarcia klienci mogą się spodziewać nie tylko standardowej oferty sieci, lecz także  atrakcyjnych promocji. Sieć planuje dalszy rozwój i zapowiada kolejne otwarcia jeszcze w tym kwartale.

W Warszawie nowy sklep został otwarty przy ulicy Stalowej 60/64, w Krakowie – Wielickiej 259, a w Gdańsku – Cienistej 30. Wcześniej w tych lokalizacjach mieściły się markety sieci Tesco. Wszystkie obiekty zostały już poddane rebrandingowi, wymianie elementów technicznych i marketingowych, jak również zatowarowaniu. Ale na tym nie koniec – sieć Kaufland jeszcze w tym roku planuje dalszy rozwój – zarówno w obszarze nowych otwarć, jak i modernizacji funkcjonujących marketów.

– W 2020 r. planujemy kontynuować działania mające na celu utrzymanie pozycji wiodącego uczestnika polskiego rynku handlu detalicznego. W pierwszym kwartale tego roku, poza otwarciami marketów przejętych od Tesco sieć Kaufland powiększy się również o nowo powstające obiekty w Częstochowie, Piastowie oraz Zawierciu. Planujemy jednocześnie dalszy rozwój w innych miastach Polski. Czekamy także na pozytywne rozpatrzenie kolejnych wniosków przez UOKiK – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.

Wraz z trzema nowymi placówkami sieć Kaufland posiada już 216 sklepów w całej Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Prezes UOKiK wydał zgodę na koncentrację wszczętą na wniosek Kaufland Polska Markety, a polegającą na nabyciu przez wnioskodawcę części mienia spółek Snowfinch 19 z siedzibą w Warszawie oraz Zodiac S.à.r.l. z siedzibą w Luksemburgu. Chodzi o trzy markety sieci Tesco położone w Gdańsku, Warszawie i Krakowie.

Dzisiaj został otwarty nowy Kaufland we Wrocławiu. Sklep położony jest w dzielnicy Karłowice na skrzyżowaniu ul. Długosza i Czajkowskiego. W dniu otwarcia oprócz standardowo bogatej oferty sieci, na którą składa się ponad 15 tys. różnych produktów, na klientów czekają liczne atrakcje i promocje.

X