Jesteś tutaj

Kaufland przyciąga uwagę smart shopperów

Polacy starannie planują swoje zakupy. Współcześnie już nie tylko cena determinuje pojęcie „sprytnych” zakupów. Coraz częściej konsumenci zwracają uwagę również na jakość produktów, dostępny asortyment oraz lokalizację sklepu.

Pierwszym krokiem do inteligentnych zakupów jest ich odpowiednie planowanie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut MANDS w 2016 r. , aż 65% Polaków sporządza w tym celu szczegółową listę produktów. Skąd biorą informację o produktach i aktualnych promocjach? Jak się okazuje, jednym z głównych źródeł informacji są gazetki promocyjne. Korzysta z nich co drugi Polak.

W tym miesiącu sieć Kaufland ma kolejną dobrą wiadomość dla poszukiwaczy okazji. Z początkiem września w marketach wprowadzono specjalną edycję gazetki promocyjnej, która obejmuje jeszcze więcej okazyjnych ofert. Gazetka będzie obowiązywać w każdym tygodniu od poniedziałku do środy, a znaleźć ją można w każdym sklepie oraz na stronie internetowej. Co więcej 5 września ruszyła także loteria Payback. Na uczestników czekają bardzo atrakcyjne nagrody, w tym 3 samochody marki BMW 318i Limousine, a także vouchery do realizacji na stacjach BP, w marketach Kaufland i na PizzaPortal.pl.

Zwyczaje zakupowe Polaków były także przedmiotem analizy przeprowadzonej przez AdRetail w ubiegłym roku , której wyniki potwierdziły, że polscy konsumenci chętnie poszukują okazji cenowych. Najbardziej interesują promocje na produkty codziennego użytku w tym przede wszystkim artykuły spożywcze. Chętnie korzysta się także z ofert na ubrania, sprzęt AGD, czy kosmetyki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

6 czerwca 2018 r. ruszyła specjalna promocja dla użytkowników kart PAYBACK, w ramach której za zakupy na stacjach paliwowych BP oraz w marketach Kaufland będzie można otrzymać rabaty na paliwo oraz pakiety punktów promocyjnych PAYBACK. Akcja jest realizowana na 536 stacjach BP oraz w 206 sklepach Kaufland na terenie całego kraju.

Głównym zadaniem sprzedawców jest uzyskanie większej lojalności i jeszcze głębszego zaangażowania klientów – takie wnioski formułują w raporcie specjaliści z firmy doradczej Deloitte. Wśród branż sektora FMCG w pierwszej dziesiątce największych detalistów znalazł się właściciel dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland a także sieci handlowe: Carrefour, Aldi i Tesco. Firma Jeronimo Martins uplasowała się na 64 pozycji.  

X