Jesteś tutaj

Kaufland rozpoczyna międzygalaktyczną kampanię świąteczną

Motywem przewodnim tegorocznych Świąt w sklepach Kaufland jest kultowa seria Star Wars. Wyczekiwana premiera kolejnej części sagi: „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” już 19 grudnia przyciągnie do polskich kin swoich wiernych fanów. W tym samym czasie sieć marketów Kaufland oraz Disney staną razem w odwiecznej walce Dobra ze Złem w nowej, wspólnej kampanii.

W prawdziwym życiu, podobnie jak w uniwersum Gwiezdnych Wojen, często stacza się wewnętrzną walkę pomiędzy jasną, a ciemną stroną mocy i to każdy z nas musi wybrać, po której z nich stanie.  Kaufland przedstawia tę batalię w nowej kampanii pod hasłem „Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy”.

Centralnym elementem świątecznej kampanii jest zachęcający do przemyśleń film. Tym razem Święty Mikołaj przygotowując jak co roku prezenty dla dzieci orientuje się, że nie wie, czy dzieci na pewno były grzeczne i na nie zasłużyły. Jak się okazuje, każde z nich ma tak naprawdę dwie strony. Z pomocą w tej sytuacji przyjdzie… miecz świetlny.

Spot reklamowy jest głównym elementem szerszej kampanii, która będzie widoczna w sklepach, na plakatach reklamowych, w kanałach digital i telewizji.

Od 28 listopada, jako kolejny punkt gwiezdnej kampanii, wystartował też wyjątkowy program lojalnościowy. W czasie jego trwania klienci i fani Star Wars mogą zebrać w specjalnym albumie aż 48 kart kolekcjonerskich przedstawiających wszystkich bohaterów gwiezdnej sagi – od pierwszej aż do ostatniej, dziewiątej części. Część kart posiada także specjalne hologramy oraz ma dodatkową funkcję AR – wykorzystującą technikę Augmented Reality, czyli rzeczywistości rozszerzonej, w której świat rzeczywisty łączy się z tym generowanym komputerowo.

Za każde wydane 50 zł na zakupy w sieci Kaufland lub przy zakupie któregoś ze specjalnie oznaczonych produktów, będzie można otrzymać 2 karty kolekcjonerskie. Karty będzie można zbierać w specjalnym albumie – fani i kolekcjonerzy znajdą w nim wskazówki opisujące wszystkie moce Jedi, które opierają się na głównej zasadzie „Ujarzmij Moc: Myśl jak Jedi. Postępuj jak Jedi. Żyj jak Jedi.”

Ważną częścią kampanii jest dedykowana aplikacja “K-Master App”, która umożliwia użytkownikowi przejście wirtualnej drogi od padawana - ucznia Jedi, aż do osiągnięcia poziomu Mistrza Jedi. Aplikacja jest ściśle powiązana z kolekcjonerskim programem lojalnościowym i oferuje użytkownikom wyjątkowe i rozbudowane możliwości interakcji, w tym liczne puzzle i gry, a nawet wykorzystuje funkcję VR – wirtualnej rzeczywistości.

Technika AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, jest najbardziej innowacyjną funkcją aplikacji, która za pośrednictwem samego smartfonu daje możliwość wejścia w świat Gwiezdnych Wojen w marketach Kaufland. Podczas zakupów, użytkownik aplikacji, wykonując kolejne zadania, może zdobyć tytuł „Mastering the force”.

Na potrzeby kampanii, specjalnie dla sieci Kaufland, została zaprojektowana także linia ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Henkel i sieć sklepów Kaufland inicjują kolejną edycję akcji „Kupujesz – pomagasz!”. Dochód ze sprzedaży produktów Henkla w czasie trwania akcji (od 22 sierpnia do 3 października br.) zostanie przeznaczony na wyrównywanie szans w dostępie do edukacji podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Citylighty, znane głównie z kampanii outdoorowych, pojawią się po raz pierwszy w Polsce w sieci Kaufland.

X