Jesteś tutaj

Kibice przygotują się do meczów w Biedronce

Już za kilkanaście dni rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji. Aby dobrze się do nich przygotować, warto zaopatrzyć się w Biedronce w nieodzowne atrybuty każdego kibica. Od środy 30 maja w sklepach sieci dostępne są m.in. oficjalne koszulki kibica dla całej rodziny, szaliki, czapki kibica i peruki oraz inne piłkarskie gadżety.

Biedronka, która jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski nieprzerwanie od 2010 roku i niedawno przedłużyła kontrakt sponsoringowy do końca 2022 roku, proponuje kibicom oficjalne koszulki kibica w wersji damskiej, męskiej i dziecięcej. By podkreślić, że piłkarskie Mistrzostwa Świata są świętem rodzinnym, sieć ma też propozycję dla młodszych kibiców – komplet dziecięcy składający się z koszulki i spodenek, a dla maluchów – body niemowlęce z piłkarskim motywem.

We wspieraniu polskiej drużyny do walki pomocne będą również szaliki, czapki z daszkiem, czy czapki kibica lub peruki . W sklepach sieci dostępna będzie również piłka Mistrzostw Świata 2018 Adidas Telstar 18 Top Glider, a także tekstylia z wizerunkami piłkarzy reprezentacji Polski: pościel, koce, poduszki i ręczniki. W przerwach między meczami kibice mogą natomiast oddawać się swojej pasji przy pomocy klocków, puzzli czy gry planszowej „Piłka nożna”. Wszystkie wspomniane artykuły są oficjalnymi produktami licencyjnymi PZPN.

Najnowsza oferta piłkarska sieci obowiązuje od 30 maja do 12 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od piątku, 8 czerwca, Biedronka rozpoczęła dystrybucję specjalnych voucherów z unikalnymi kodami, uprawniających do nabycia biletów do Narodowej Strefy Kibica na PGE Narodowym podczas transmisji meczu Polski z Senegalem, 19 czerwca. Klienci Biedronki będą mogli nabyć je z rabatem 50 proc., jeśli dokonają jednorazowych zakupów za co najmniej 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów sieci w Warszawie i okolicach. W sumie przygotowanych jest 60 tysięcy biletów.

Sieć sklepów Biedronka angażuje się w ważne wydarzenia organizowane w Polsce. W związku ze Światowymi Dniami Młodzieży, które odbędą się w Krakowie w dniach 26 – 31 lipca br.,  Biedronka została partnerem Centrum Prasowego, organizowanego przez Polską Agencję Prasową dla ponad 5,5 tys. dziennikarzy. Firma wspiera również wolontariuszy Maltańskiej Służby Medycznej, uczestniczących w zabezpieczeniu medycznym uroczystości i obsłudze sektora dla niepełnosprawnych, przeznaczonego dla ok. 5 tys. osób.

X